Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1010125" data-attributes="member: 45951"><p>Helvete här gasar vi!</p><p></p><p>(Gick ut och köpte en glass, blev sugen efter allt prat. Och fan vad GB ökar sina mariginaler. En 88:a kostade inte 16:- när jag var liten, på andra sidan skogen! Piggelin ska vi inte ens prata om. Och Magnum börjar leva upp till namnet. Ja, jag sa ju att jag har svårt att välja.)</p><p></p><p><strong>Heddious</strong>: </p><p>Tog dig på orden med glassen och skidåkningen. </p><p></p><p>Blir absolut inte sur om vi drar igång en intresselista. Men känner att jag måste få friheten att neka ingenjörer i dörren. För många ingenjörer gör ingen glad, som jag brukar schämta.</p><p></p><p><strong>Övrigt:</strong></p><p>Måste vara en smal sak att "bevisa" att Lärkträd bidrar positivt för miljön. Och tänk bara på all allergi-sjukvård man kan spara in på. Köp kalk för pengarna!</p><p></p><p><strong>Pillard:</strong></p><p>Intressant. Är också i statenstjänst. Vägrar dock säga var. Hemligt. Säkerhetsklassat som fan. Men! Det borde gå att uttnyttja. </p><p></p><p>Var hittar vi rätt blanketter? Kan man börja stolpa upp argument för att utrota Björk, betala ut pengar för att undersöka Lärkträdens vara eller inte vara? (Tänk också på att om det är statligt sanktionerat så behöver en utredning inte egentligen komma fram till något)</p><p></p><p><strong>Intresselista för forskningsresa till Lärkskogen i Montgenevre (med omnejd): </strong></p><p></p><p>1. Heddious</p><p>2. Jibberisch</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1010125, member: 45951"] Helvete här gasar vi! (Gick ut och köpte en glass, blev sugen efter allt prat. Och fan vad GB ökar sina mariginaler. En 88:a kostade inte 16:- när jag var liten, på andra sidan skogen! Piggelin ska vi inte ens prata om. Och Magnum börjar leva upp till namnet. Ja, jag sa ju att jag har svårt att välja.) [b]Heddious[/b]: Tog dig på orden med glassen och skidåkningen. Blir absolut inte sur om vi drar igång en intresselista. Men känner att jag måste få friheten att neka ingenjörer i dörren. För många ingenjörer gör ingen glad, som jag brukar schämta. [b]Övrigt:[/b] Måste vara en smal sak att "bevisa" att Lärkträd bidrar positivt för miljön. Och tänk bara på all allergi-sjukvård man kan spara in på. Köp kalk för pengarna! [b]Pillard:[/b] Intressant. Är också i statenstjänst. Vägrar dock säga var. Hemligt. Säkerhetsklassat som fan. Men! Det borde gå att uttnyttja. Var hittar vi rätt blanketter? Kan man börja stolpa upp argument för att utrota Björk, betala ut pengar för att undersöka Lärkträdens vara eller inte vara? (Tänk också på att om det är statligt sanktionerat så behöver en utredning inte egentligen komma fram till något) [b]Intresselista för forskningsresa till Lärkskogen i Montgenevre (med omnejd): [/b] 1. Heddious 2. Jibberisch [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Tillbaka
Topp