Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1010314" data-attributes="member: 33485"><p>Vad har ni emot Hoth? Jag har varit där och höjdmetrar finns det gott om. Den gigantiska glaciären, som ligger ett stenkast från platsen där Luke kände för skönhetssömn, ser dessutom till att även de värsta månaderna är svala nog för puder (förra året var det enbart i augusti det inte snöade). Det bryggs dessutom fantastisk öl i granndalen till rebellernas bas (där det dessutom finns ekologiskt bacon bortom denna värld). Som att allt detta inte vore nog, det finns dessutom inte en tillstymmelse av björkar så långt ögat kan nå (och tågen går i tid)!</p><p></p><p>Det negativa är väl att det är ganska ensamt och att det saknas pingviner (vilket lätt är ordnat då vi givetvis är ett trevligt gäng som åker dit, med pingviner givetvis). Vädret är däremot bättre än vad sagorna vill göra gällande, av egen erfarenhet är det helt klart en stor majoritet av dagarna som är skidbara.</p><p></p><p>Om ni nu av någon underlig anledning fortfarande inte vill åka dit så skriv upp mig på listan för den där lärkskogen som fanns på platsen med utländskt namn.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1010314, member: 33485"] Vad har ni emot Hoth? Jag har varit där och höjdmetrar finns det gott om. Den gigantiska glaciären, som ligger ett stenkast från platsen där Luke kände för skönhetssömn, ser dessutom till att även de värsta månaderna är svala nog för puder (förra året var det enbart i augusti det inte snöade). Det bryggs dessutom fantastisk öl i granndalen till rebellernas bas (där det dessutom finns ekologiskt bacon bortom denna värld). Som att allt detta inte vore nog, det finns dessutom inte en tillstymmelse av björkar så långt ögat kan nå (och tågen går i tid)! Det negativa är väl att det är ganska ensamt och att det saknas pingviner (vilket lätt är ordnat då vi givetvis är ett trevligt gäng som åker dit, med pingviner givetvis). Vädret är däremot bättre än vad sagorna vill göra gällande, av egen erfarenhet är det helt klart en stor majoritet av dagarna som är skidbara. Om ni nu av någon underlig anledning fortfarande inte vill åka dit så skriv upp mig på listan för den där lärkskogen som fanns på platsen med utländskt namn. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Tillbaka
Topp