Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1013011" data-attributes="member: 33485"><p>Mycket trevlig plats du har hittat Snorkel! Jag ser dock ett problem, inte i själva platsen, (den är ju som sagt fantastisk) men Isbjörnar? Visst är det majestätiska djur men jag har aldrig (<strong>aldrig!</strong>) sett en isbjörn äta bacon. </p><p></p><p>Jag vill faktiskt inte forsla fyllnadsmassorna långt norrut, dels kan det vara fasligt kallt under långa perioder och dels så är det alldeles för mörkt för stora delar av året. Nog skulle vi kunna bygga så högt att även sommarmånaderna blir attraktiva för ordentlig åkning men jag befarar att vi kan hitta en hel del problem på det eventuella berget isf.</p><p></p><p>Jag skulle snarare rösta för att vi lägger det som en gång var en del av Skåne (förutsätter att vi gräver precis på den skånska sidan) ute till havs, i höjd med det nya vattendraget, eller ev en bit söderöver. Vinterdagarna blir mildare och längre, dessutom ligger det isf. väldigt bra logistiskt sett iom det nya vattendraget. Som att inte detta skulle vara nog så kan vi dessutom med största sannolikhet utropa det till en ny stat, om vi bygger det på internationellt vatten dvs.</p><p></p><p>Jag kan stå för spotify under våran fantastiska färd genom universum. På frågan om hur mycket billys som behövs eller inte så röstar jag för bacon. Är man osäker ska man alltid gå för bacon, är man säker så vet man redan att det är bacon som gäller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1013011, member: 33485"] Mycket trevlig plats du har hittat Snorkel! Jag ser dock ett problem, inte i själva platsen, (den är ju som sagt fantastisk) men Isbjörnar? Visst är det majestätiska djur men jag har aldrig ([b]aldrig![/b][i][/i]) sett en isbjörn äta bacon. Jag vill faktiskt inte forsla fyllnadsmassorna långt norrut, dels kan det vara fasligt kallt under långa perioder och dels så är det alldeles för mörkt för stora delar av året. Nog skulle vi kunna bygga så högt att även sommarmånaderna blir attraktiva för ordentlig åkning men jag befarar att vi kan hitta en hel del problem på det eventuella berget isf. Jag skulle snarare rösta för att vi lägger det som en gång var en del av Skåne (förutsätter att vi gräver precis på den skånska sidan) ute till havs, i höjd med det nya vattendraget, eller ev en bit söderöver. Vinterdagarna blir mildare och längre, dessutom ligger det isf. väldigt bra logistiskt sett iom det nya vattendraget. Som att inte detta skulle vara nog så kan vi dessutom med största sannolikhet utropa det till en ny stat, om vi bygger det på internationellt vatten dvs. Jag kan stå för spotify under våran fantastiska färd genom universum. På frågan om hur mycket billys som behövs eller inte så röstar jag för bacon. Är man osäker ska man alltid gå för bacon, är man säker så vet man redan att det är bacon som gäller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Tillbaka
Topp