Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1013022" data-attributes="member: 45951"><p>Inte utan min SCHAUFELRADBAGGER!!!1 säger jag bara. (Vi kom överens om att det inte går att skriva det på annat vis)</p><p></p><p>Snorkel, din bakåtsträvare. SCHAUFELRADBAGGER!!!1 ska med. Den kan med fördel stå i ett dött och öde skåne när vi är klara. Och vänta. På nästa invasion. Mäktigt äventyr dock. Och som Jarle påpekade, bilden är godkänd.</p><p></p><p>En släpkärra är en bra idé. Jag skulle vilja ha med lite Lohmanders bearnaisesås. Eller ah, vem fan lurar jag. Vi behöver definitivt en släpkärra. </p><p></p><p>Vad gäller bacon. Jag vill först och främst säga att jag är för bacon. Dock lite osäker på råssarna på bilden ovan? För rymdresan kanske det är bättre med en bacon-farm ombord? Alternativt början man hamstra som fan redan nu. Men av erfarenhet, finns det bacon, äts det ofta bacon. </p><p></p><p>Förslag till andra lohmanders SCHAUFELRADBAGGER!!!1-moddar:</p><p>- Vattenkanon(er)</p><p>- On board fritös</p><p>- Bastu</p><p>- Kyl (för att hålla snusen och ölen kall)</p><p>- Wifi</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1013022, member: 45951"] Inte utan min SCHAUFELRADBAGGER!!!1 säger jag bara. (Vi kom överens om att det inte går att skriva det på annat vis) Snorkel, din bakåtsträvare. SCHAUFELRADBAGGER!!!1 ska med. Den kan med fördel stå i ett dött och öde skåne när vi är klara. Och vänta. På nästa invasion. Mäktigt äventyr dock. Och som Jarle påpekade, bilden är godkänd. En släpkärra är en bra idé. Jag skulle vilja ha med lite Lohmanders bearnaisesås. Eller ah, vem fan lurar jag. Vi behöver definitivt en släpkärra. Vad gäller bacon. Jag vill först och främst säga att jag är för bacon. Dock lite osäker på råssarna på bilden ovan? För rymdresan kanske det är bättre med en bacon-farm ombord? Alternativt början man hamstra som fan redan nu. Men av erfarenhet, finns det bacon, äts det ofta bacon. Förslag till andra lohmanders SCHAUFELRADBAGGER!!!1-moddar: - Vattenkanon(er) - On board fritös - Bastu - Kyl (för att hålla snusen och ölen kall) - Wifi [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Tillbaka
Topp