Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1016199" data-attributes="member: 33485"><p>Jag har, efter många timmars tänkande, konstaterat att en SCHAUFELRADBAGGER!!!1 Är för liten. Varför kanske ni stillsamt undrar? För att bacon (som jag precis kom på att jag inte ätit på flera dagar, inte undra på att jag var klen i marklyftet igår...). Men vi hade ju planerat för bacon? Ja, släpet skulle ju rymma bacon men vi gjorde ett gigantiskt misstag... Vår långa rymdfärd kräver helt enkelt något mycket bättre än icas egna 3-pack, vi behöver levande grisar.</p><p></p><p>Fördelarna med levande bacon, ursäkta, grisar, är många:</p><p>- Vi kontrollerar kvalitén</p><p>- Baconet är alltid färskt</p><p>- Vi kan skapa olika smaker på vårt bacon (tänk er själva hur bacon från en gris uppfödd på porter och chillinötter skulle smaka!)</p><p>- Inget tillsatt vatten som resulterar i skrämmande små baconskivor vid tillagning</p><p>- Vi kan ställa grisarna på löpband så att de blir starka vilket borde resultera i extra baconigt bacon</p><p></p><p>Det finns säkert många fler fördelar som jag inte tänkt på såhär på rak arm.</p><p></p><p>Dessvärre konstaterade jag ganska fort att vi behöver två styck SCHAUFELRADBAGGER!!!1 för att kunna ta hand om våra grisar. Här sätter jag en gräns, att få tag på två stycken SCHAUFELRADBAGGER!!!1 är orealistiskt. Därför lägger jag in en motion om att vi, på vårt rymdäventyr till Hoth, tar vägen om Valhalla och kidnappar Särimner. Gudarna lär inte bli något större motstånd med vår napalmsprutande SCHAUFELRADBAGGER!!!1.</p><p></p><p>Däremot undrar jag vad Särimner kan tänkas väga? Så vi får ett hum om vart deltagarna bör ligga styrkemässigt för att smidigt kunna förflytta grisen.</p><p></p><p></p><p></p><p>Hedda, du verkar helt glömt bort att vi kan slippa fransoser helt när vi har vår SCHAUFELRADBAGGER!!!1 Vi kan ju bygga egna berg! Fokusera nu på att kunna skaffa en SCHAUFELRADBAGGER!!!1</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1016199, member: 33485"] Jag har, efter många timmars tänkande, konstaterat att en SCHAUFELRADBAGGER!!!1 Är för liten. Varför kanske ni stillsamt undrar? För att bacon (som jag precis kom på att jag inte ätit på flera dagar, inte undra på att jag var klen i marklyftet igår...). Men vi hade ju planerat för bacon? Ja, släpet skulle ju rymma bacon men vi gjorde ett gigantiskt misstag... Vår långa rymdfärd kräver helt enkelt något mycket bättre än icas egna 3-pack, vi behöver levande grisar. Fördelarna med levande bacon, ursäkta, grisar, är många: - Vi kontrollerar kvalitén - Baconet är alltid färskt - Vi kan skapa olika smaker på vårt bacon (tänk er själva hur bacon från en gris uppfödd på porter och chillinötter skulle smaka!) - Inget tillsatt vatten som resulterar i skrämmande små baconskivor vid tillagning - Vi kan ställa grisarna på löpband så att de blir starka vilket borde resultera i extra baconigt bacon Det finns säkert många fler fördelar som jag inte tänkt på såhär på rak arm. Dessvärre konstaterade jag ganska fort att vi behöver två styck SCHAUFELRADBAGGER!!!1 för att kunna ta hand om våra grisar. Här sätter jag en gräns, att få tag på två stycken SCHAUFELRADBAGGER!!!1 är orealistiskt. Därför lägger jag in en motion om att vi, på vårt rymdäventyr till Hoth, tar vägen om Valhalla och kidnappar Särimner. Gudarna lär inte bli något större motstånd med vår napalmsprutande SCHAUFELRADBAGGER!!!1. Däremot undrar jag vad Särimner kan tänkas väga? Så vi får ett hum om vart deltagarna bör ligga styrkemässigt för att smidigt kunna förflytta grisen. Hedda, du verkar helt glömt bort att vi kan slippa fransoser helt när vi har vår SCHAUFELRADBAGGER!!!1 Vi kan ju bygga egna berg! Fokusera nu på att kunna skaffa en SCHAUFELRADBAGGER!!!1 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Tillbaka
Topp