Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1016279" data-attributes="member: 33485"><p>Vad tusan? Jag trodde att det var du, Hedda, som skulle stå för införskaffandet av SCHAUFELRADBAGGER!!!1, eller eventuellt Jibberisch? Även om jag beundrar tyskarnas trafikflöde och ölglädje har jag av någon anledning svårt att komma överens med dem. I alla fall de flesta tyskarna. De söderlänfska tyskarna brukar jag komma bra överens med. Så om SCHAUFELRADBAGGER!!!1 tillverkas eller befinner sig vid Nürnberg eller längre söderöver så kan jag ge det ett försök. Annars har ju Hedda en fördel, hon är kvinna och något säger mig att de tyska ingenjörerna bakom SCHAUFELRADBAGGER!!!1 skulle uppskatta kvinnligt besök (givetvis får du på något sätt med dig SCHAUFELRADBAGGER!!!1'n). Förutsatt att de är heterosexuella, annars får jag och Jibbersich fixa biffen. </p><p></p><p>Så vem tar på sig att kolla upp ingenjörernas sexuella orientering?</p><p></p><p>Hur långt det är till Hoth är en svår fråga, eftersom planetens awesomeness förvränger både tid- och världs-rymden. Det enda jag vet efter mitt besök är att det är långt. Eller kort. Jag vet faktiskt inte riktigt, av förklarliga skäl. Jag tror dock att jag åkte tåg dit, men återigen kan jag inte vara säker när all relativitet och kvantmekanik ogiltigförklaras. Vi får se hur vårt bacon klarar denna förvirring.</p><p></p><p>Vad Särimner anbefaller så påstår wikipedia följande.</p><p>"Särimner, fornvästnordiska Sæhrímnir, är en galt som enligt nordisk mytologi utgjorde födan för einhärjarna i Valhall. Särimner slaktades varje dag och blev uppäten för att morgonen efter återuppstå hel och levande, redo att åter bli slaktad. Villkoret var att alla ben skulle samlas ihop, efter förtäringen, inte något fick saknas. Kocken Andrimner stod för tillagandet."</p><p></p><p>Jag drar slutsatsen att han slaktades senast runt brunchtid och räckte resten av dagen. Då var det storvuxna och hungriga vikingakrigare som festade grisen. Vikingakrigare som ska slåss hela dagen vill ha en ordentlig brunch. Jag tror grisen räcker åt oss både tur och retur (om vi nu skulle få för oss att åka hem). Faktiskt.</p><p></p><p>Jag känner mig lite obekväm med att låta en hybrifylld ingenjör bygga en napalmsprutande SCHUFELRADBAGGER!!!1 i min närhet. Kalla mig feg men jag tror faktiskt att en räcker, vi vill inte dra på oss fler gudars ursinne genom att begå bibliska brott genom girighet.</p><p></p><p>I Sweet Baby Ray's barbecue-sås är givet, gärna extra mycket av hickory & brown sugar-versionen. Hur blev ditt bacon stekt i denna otroliga sörja?</p><p></p><p>Det känns som att vår planering går framåt! Och nu när du nämnde lasrar i Valhall så kände jag direkt att vår SCHAUFELRADBAGGER!!!1 behöver lasrar modell dödsstjärnan. Gärna två. Får det plats?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1016279, member: 33485"] Vad tusan? Jag trodde att det var du, Hedda, som skulle stå för införskaffandet av SCHAUFELRADBAGGER!!!1, eller eventuellt Jibberisch? Även om jag beundrar tyskarnas trafikflöde och ölglädje har jag av någon anledning svårt att komma överens med dem. I alla fall de flesta tyskarna. De söderlänfska tyskarna brukar jag komma bra överens med. Så om SCHAUFELRADBAGGER!!!1 tillverkas eller befinner sig vid Nürnberg eller längre söderöver så kan jag ge det ett försök. Annars har ju Hedda en fördel, hon är kvinna och något säger mig att de tyska ingenjörerna bakom SCHAUFELRADBAGGER!!!1 skulle uppskatta kvinnligt besök (givetvis får du på något sätt med dig SCHAUFELRADBAGGER!!!1'n). Förutsatt att de är heterosexuella, annars får jag och Jibbersich fixa biffen. Så vem tar på sig att kolla upp ingenjörernas sexuella orientering? Hur långt det är till Hoth är en svår fråga, eftersom planetens awesomeness förvränger både tid- och världs-rymden. Det enda jag vet efter mitt besök är att det är långt. Eller kort. Jag vet faktiskt inte riktigt, av förklarliga skäl. Jag tror dock att jag åkte tåg dit, men återigen kan jag inte vara säker när all relativitet och kvantmekanik ogiltigförklaras. Vi får se hur vårt bacon klarar denna förvirring. Vad Särimner anbefaller så påstår wikipedia följande. "Särimner, fornvästnordiska Sæhrímnir, är en galt som enligt nordisk mytologi utgjorde födan för einhärjarna i Valhall. Särimner slaktades varje dag och blev uppäten för att morgonen efter återuppstå hel och levande, redo att åter bli slaktad. Villkoret var att alla ben skulle samlas ihop, efter förtäringen, inte något fick saknas. Kocken Andrimner stod för tillagandet." Jag drar slutsatsen att han slaktades senast runt brunchtid och räckte resten av dagen. Då var det storvuxna och hungriga vikingakrigare som festade grisen. Vikingakrigare som ska slåss hela dagen vill ha en ordentlig brunch. Jag tror grisen räcker åt oss både tur och retur (om vi nu skulle få för oss att åka hem). Faktiskt. Jag känner mig lite obekväm med att låta en hybrifylld ingenjör bygga en napalmsprutande SCHUFELRADBAGGER!!!1 i min närhet. Kalla mig feg men jag tror faktiskt att en räcker, vi vill inte dra på oss fler gudars ursinne genom att begå bibliska brott genom girighet. I Sweet Baby Ray's barbecue-sås är givet, gärna extra mycket av hickory & brown sugar-versionen. Hur blev ditt bacon stekt i denna otroliga sörja? Det känns som att vår planering går framåt! Och nu när du nämnde lasrar i Valhall så kände jag direkt att vår SCHAUFELRADBAGGER!!!1 behöver lasrar modell dödsstjärnan. Gärna två. Får det plats? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Tillbaka
Topp