Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1016286" data-attributes="member: 45951"><p>Hedda:</p><p>Jag tror du har fattat rätt. Jag hoppas det. Annars är vi ute på hal is.</p><p></p><p>Kung Martin:</p><p>I rymden kan inga björkar växa! Tänk om folk hade sagt så där till Columbus?! "Näääh, fan dit du ska finns inget guld och inga invånare att smitta ner med grisiga sjukdomar från Europa!" Man måste se saker positivt. </p><p></p><p>Jarle:</p><p>Jag litar inte på tyskar riktigt. Varken när det kommer till handdukar eller världskrig. De har bevisat gång på gång att de är lömska och effektiva. Vilket inte är en helt bra kombination alls. </p><p></p><p>Då jag egentligen inte kommer överens med någon, vet jag inte riktigt om jag är rätt man för att diplomatiskt införskaffa en SCHAUFELRADBAGGER!!!1 Hm...av min tid på universitetet lärde jag mig att det bästa sättet att förvirra, distrahera och/eller framkalla samarbete från ingenjörer är att skicka fram en tjej. Därför måste jag hålla med Jarle om att detta är en bra approach. </p><p></p><p>Personligen har jag inga som helst jävla problem att ta på mig att undersöka de tyska ingenjörernas sexuella läggning. Att ta en för laget. Bokstavligt(?) - men samtidigt kan jag tycka att det är rätt uppenbart vad tyska ingenjörer har för läggning. Deras sexuella läggning är med största sannolikhet - <em>läder</em>. Så, det är väl egentligen bara att bege sig ut på internetz och börja beställa hem distraherings/diplomati-utrustning antar jag.</p><p></p><p>Jag vet vart Hoth ligger. Det ligger långt, långt, långt borta. Vi ska inte åka tåg käre med-äventyrare. Vi ska åka SCHAUFELRADBAGGER!!!1</p><p></p><p>Bra med info kring grishelvetet. Okej, jag är lugn. Och morgonen efteråt blir bra. Men seriöst? Benen? Vi måste göra en lista. Någon måste vara designerad ben-ihop-samlare. Men om det inte finns några skivor kvar innan läggning kommer jag vara lite bitter. Det som duger åt arga vikingakrigare duger åt mig. Skippar dock gärna Ultima Thule under måltiden. Vilket raskt för mig in på nästa punkt, musik/underhållning på resan? Har vi Spotify? Behöver vi en lista? </p><p></p><p>Okej, okej. Vi kör på en SCHAUFELRADBAGGER!!!1 Men då ska den fan vara någonting i SCHAUFELRADBAGGER!!!1-väg. Färg? Vad ska vi ha för färg? Jag tänker något vräkigt. Som liksom skriker: Här kommer några som inte gillar björkar alls. Två lasrar som komplement till napalmen kan för fan inte vara några problem. Ingen rymd utan laser. Inte utan min laser! Jag tänker att vi får "dazzla" dom med läder, sedan bygger dom vad som helst.</p><p></p><p>Hm...Jo alltså vad gäller Sweet Baby Ray's och bacon. Tricket är att steka baconet innan. Hårt som fan. Jag har numera en gas-spis och ja, det hela har väl gått lite överbord skulle man väl kunna säga. Ikväll blev det ångkokt Sweet baby ray's kyckling. Man steker hårt som fan, slår på rikligt med sås, på med lock och låter det hela "puttra". Två och en halv öl, eller tre stycken Fifa-matcher. </p><p></p><p>Vad missar vi?! Fan det känns som vi missar något. Vi har (snart) en SCHAUFELRADBAGGER!!!1, med napalm och laser. Och evig tillgång på bacon. Skidor är på väg från Åre skidfabrik. Småsaker kvar bara.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1016286, member: 45951"] Hedda: Jag tror du har fattat rätt. Jag hoppas det. Annars är vi ute på hal is. Kung Martin: I rymden kan inga björkar växa! Tänk om folk hade sagt så där till Columbus?! "Näääh, fan dit du ska finns inget guld och inga invånare att smitta ner med grisiga sjukdomar från Europa!" Man måste se saker positivt. Jarle: Jag litar inte på tyskar riktigt. Varken när det kommer till handdukar eller världskrig. De har bevisat gång på gång att de är lömska och effektiva. Vilket inte är en helt bra kombination alls. Då jag egentligen inte kommer överens med någon, vet jag inte riktigt om jag är rätt man för att diplomatiskt införskaffa en SCHAUFELRADBAGGER!!!1 Hm...av min tid på universitetet lärde jag mig att det bästa sättet att förvirra, distrahera och/eller framkalla samarbete från ingenjörer är att skicka fram en tjej. Därför måste jag hålla med Jarle om att detta är en bra approach. Personligen har jag inga som helst jävla problem att ta på mig att undersöka de tyska ingenjörernas sexuella läggning. Att ta en för laget. Bokstavligt(?) - men samtidigt kan jag tycka att det är rätt uppenbart vad tyska ingenjörer har för läggning. Deras sexuella läggning är med största sannolikhet - [i]läder[/i]. Så, det är väl egentligen bara att bege sig ut på internetz och börja beställa hem distraherings/diplomati-utrustning antar jag. Jag vet vart Hoth ligger. Det ligger långt, långt, långt borta. Vi ska inte åka tåg käre med-äventyrare. Vi ska åka SCHAUFELRADBAGGER!!!1 Bra med info kring grishelvetet. Okej, jag är lugn. Och morgonen efteråt blir bra. Men seriöst? Benen? Vi måste göra en lista. Någon måste vara designerad ben-ihop-samlare. Men om det inte finns några skivor kvar innan läggning kommer jag vara lite bitter. Det som duger åt arga vikingakrigare duger åt mig. Skippar dock gärna Ultima Thule under måltiden. Vilket raskt för mig in på nästa punkt, musik/underhållning på resan? Har vi Spotify? Behöver vi en lista? Okej, okej. Vi kör på en SCHAUFELRADBAGGER!!!1 Men då ska den fan vara någonting i SCHAUFELRADBAGGER!!!1-väg. Färg? Vad ska vi ha för färg? Jag tänker något vräkigt. Som liksom skriker: Här kommer några som inte gillar björkar alls. Två lasrar som komplement till napalmen kan för fan inte vara några problem. Ingen rymd utan laser. Inte utan min laser! Jag tänker att vi får "dazzla" dom med läder, sedan bygger dom vad som helst. Hm...Jo alltså vad gäller Sweet Baby Ray's och bacon. Tricket är att steka baconet innan. Hårt som fan. Jag har numera en gas-spis och ja, det hela har väl gått lite överbord skulle man väl kunna säga. Ikväll blev det ångkokt Sweet baby ray's kyckling. Man steker hårt som fan, slår på rikligt med sås, på med lock och låter det hela "puttra". Två och en halv öl, eller tre stycken Fifa-matcher. Vad missar vi?! Fan det känns som vi missar något. Vi har (snart) en SCHAUFELRADBAGGER!!!1, med napalm och laser. Och evig tillgång på bacon. Skidor är på väg från Åre skidfabrik. Småsaker kvar bara. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Tillbaka
Topp