Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sammmyboy" data-source="post: 1017603" data-attributes="member: 45902"><p>Gillar idén med strutsarna, det mer blir mer Bea per sats också..(ordet sats...) och allt annat du hade med där i inlägget. </p><p></p><p>Jarle: Clarkson brukar allt som ofta vara rätt precis i sina domar av konsumentköp, det håller jag med dig om. </p><p>Men en svävare som extern farkost till SHAUFELRADBAGGER!!1? Det skulle bli ett fint redskap att ha ombord, bland resten av våra miljö... vad är svenska ordet för "Enviroment-considered"?? Utan att översätta rakt över... synonym kanske jag söker efter. Vilket som.. Clarkson KAN ha tagit sig "vatten" över huvudet i frågan om en svävare!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sammmyboy, post: 1017603, member: 45902"] Gillar idén med strutsarna, det mer blir mer Bea per sats också..(ordet sats...) och allt annat du hade med där i inlägget. Jarle: Clarkson brukar allt som ofta vara rätt precis i sina domar av konsumentköp, det håller jag med dig om. Men en svävare som extern farkost till SHAUFELRADBAGGER!!1? Det skulle bli ett fint redskap att ha ombord, bland resten av våra miljö... vad är svenska ordet för "Enviroment-considered"?? Utan att översätta rakt över... synonym kanske jag söker efter. Vilket som.. Clarkson KAN ha tagit sig "vatten" över huvudet i frågan om en svävare! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Tillbaka
Topp