Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1037438" data-attributes="member: 80520"><p>[USER=45951]@jibberisch[/USER]</p><p></p><p>I'm a sith, I deal in absolutes!</p><p></p><p>Nej, men absolut har du en poäng. I slutändan handlar det nog om hur mycket pollenexponering man är villig att riskera i förhållande till mängden skidåkning man får. Det är ju ändå skidåkning, det kanske kan vara värt lite pollenexponering eller risk för dito?</p><p></p><p>Apropå folk går det nog utmärkt att lösa med skidåkningen också, jag har hört att Sarek och Padjelanta är fint så här års. Det går ju också att fråga sig om det är möjligt att isolera sig på en atomubåt.</p><p></p><p>Tid är ett jävelskap. Jag finner ofta att jag har för mycket tid över generellt sett, men den är inte sammanhängnade nog.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1037438, member: 80520"] [USER=45951]@jibberisch[/USER] I'm a sith, I deal in absolutes! Nej, men absolut har du en poäng. I slutändan handlar det nog om hur mycket pollenexponering man är villig att riskera i förhållande till mängden skidåkning man får. Det är ju ändå skidåkning, det kanske kan vara värt lite pollenexponering eller risk för dito? Apropå folk går det nog utmärkt att lösa med skidåkningen också, jag har hört att Sarek och Padjelanta är fint så här års. Det går ju också att fråga sig om det är möjligt att isolera sig på en atomubåt. Tid är ett jävelskap. Jag finner ofta att jag har för mycket tid över generellt sett, men den är inte sammanhängnade nog. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Tillbaka
Topp