Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1037491" data-attributes="member: 45951"><p>[USER=80520]@vattendroppe[/USER] &</p><p> [USER=77701]@heddious[/USER]</p><p>Är det något att fira?!</p><p></p><p> [USER=33485]@jarle[/USER]</p><p>Vad är det för trams om snickers?! För det första blir jag lite gnällig när jag är hungrig. För det andra är snickers fan gott. Det här med att försöka verka mogen och säga: "jag äter inte choklad, det är så sött", det om något är trams. Trams! Trams!</p><p></p><p>Tanken på att behöva välja mellan bacon och snickers är deprimerande. Det är väl för fan inte Krim vi ska till? Hela syftet med SCHAUFELRADBAGGER!!!1 och resan är ju att slippa lagar, regler och nedra måsten. </p><p></p><p> [USER=77701]@heddious[/USER], till mitt försvar var det ganska små snickers. </p><p></p><p>Och ja, lasrar ska fan på. Lasrar är häftiga tycker jag. </p><p></p><p>Tänker inte heller befatta mig med petitesser som gravitation. Håll undan säger jag. </p><p></p><p>Var är grisjäveln?! När åker vi!? Aaaaaaoooo! Waka waka! Hörde jag kaffe?!?!1one</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1037491, member: 45951"] [USER=80520]@vattendroppe[/USER] & [USER=77701]@heddious[/USER] Är det något att fira?! [USER=33485]@jarle[/USER] Vad är det för trams om snickers?! För det första blir jag lite gnällig när jag är hungrig. För det andra är snickers fan gott. Det här med att försöka verka mogen och säga: "jag äter inte choklad, det är så sött", det om något är trams. Trams! Trams! Tanken på att behöva välja mellan bacon och snickers är deprimerande. Det är väl för fan inte Krim vi ska till? Hela syftet med SCHAUFELRADBAGGER!!!1 och resan är ju att slippa lagar, regler och nedra måsten. [USER=77701]@heddious[/USER], till mitt försvar var det ganska små snickers. Och ja, lasrar ska fan på. Lasrar är häftiga tycker jag. Tänker inte heller befatta mig med petitesser som gravitation. Håll undan säger jag. Var är grisjäveln?! När åker vi!? Aaaaaaoooo! Waka waka! Hörde jag kaffe?!?!1one [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
En björk om dagen
Tillbaka
Topp