En boendeplats ledig i Chamonix

• Trådstartare Trådstartare Dot
  • Start datum Start datum

Dot

Ny medlem
Hejsan!

Vi är tre grabbar från Stockholm som skall ner till Chamonix för att göra en säsong nu i vinter.. Vi har alltså ett boende för 4.. detta gör då att en säng finns ledig!

Vi är 19 år allihopa och gör våran första säsong! Planen är att vi åker ner första December och stannar säsongen ut.. Priset är 6000 Euro för 5 månader..

Bilder på lyan: http://picasaweb.google.com/hautepursuit/GreponPhotos?authkey=uulx7DF-MGU#

Nånting jag glömt skriva? Hör av er!

Mail: misha_1990_@hotmail.com

Hej
Vi är två stockholmstjejer som kommer ner den 23 nov. Inte lust att trycka in två partyglada brudar i lägenheten? På vilken hemsida hittade ni er lägenhet?

Nu är det som så att den lägenheten som det snackas om i denna tråd hänger löst.. detta p.g.a lite strul.. det är lite osäkert på vilka som ska göra en säsong och inte.. vi är iaf två stycken som är spikade nu.. har massa andra lägenheter på g. jag behöver bara lite skönt folk att fylla den med beroende på hur många vi blir..

Hör av er här på freeride, min gästbok, fr-mail, msn.. what ever! :)

tja, jag är en 23årig snowboardåkare som tänkte tillbringa vintern i alperna. tänkte hålla mig kring chamonix hela säsongen förutom första veckan i januari då jag tänkte vara i serre chevalier.

//Markus

Tjenare!
Är en kille på 18 bast som är sjukt taggad på en säsong i chamoinx för att åka grymt mycket skidor och fest på kvällarna. Har ni fortfarand någon plats över kan ni väl höra av er!

maila på: jakob_saxby@hotmail.com

Peace!

Tillbaka
Topp