Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
En bra brädåkare med noll koll! Help please
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Boulder" data-source="post: 516309" data-attributes="member: 92028"><p>Tjena alla brädåkare där ute.</p><p></p><p>Här har vi en kille från Sthlm som har åkt bräda ca 1v. per år(oftast i alperna) ända sedan "Cool Boarders" kom ut till playstation 1996, bästa spelet någonsin!</p><p></p><p>Jag behöver dock eran hjälp nu. Jag ser mig själv som en bra åkare, kan göra lite hopp och raila lite men det jag njuter mest av är att åka snabbt i pist och speciellt surfa runt i Off-pist spår.</p><p></p><p>Nu har jag iaf bestämt för att lägga ned mer tid på mitt stora intresse och hade tänkt börja med att köpa en bräda, boots och bindningar då jag är sjuuukt trött på att alltid hyra, bara skit man får i slutändan.</p><p></p><p>Så min fråga till er kunniga är: </p><p></p><p>Vad har ni för inköpstips till mig som är en god åkare och vill kunna pressa ut lite av brädan?</p><p></p><p>Längd 178, vikt 70kg, regular åkstil.</p><p></p><p>Budget, hmm upp till 8000kr</p><p></p><p>Grymt tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Boulder, post: 516309, member: 92028"] Tjena alla brädåkare där ute. Här har vi en kille från Sthlm som har åkt bräda ca 1v. per år(oftast i alperna) ända sedan "Cool Boarders" kom ut till playstation 1996, bästa spelet någonsin! Jag behöver dock eran hjälp nu. Jag ser mig själv som en bra åkare, kan göra lite hopp och raila lite men det jag njuter mest av är att åka snabbt i pist och speciellt surfa runt i Off-pist spår. Nu har jag iaf bestämt för att lägga ned mer tid på mitt stora intresse och hade tänkt börja med att köpa en bräda, boots och bindningar då jag är sjuuukt trött på att alltid hyra, bara skit man får i slutändan. Så min fråga till er kunniga är: Vad har ni för inköpstips till mig som är en god åkare och vill kunna pressa ut lite av brädan? Längd 178, vikt 70kg, regular åkstil. Budget, hmm upp till 8000kr Grymt tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
En bra brädåkare med noll koll! Help please
Tillbaka
Topp