Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
En bra brädåkare med noll koll! Help please
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 516498" data-attributes="member: 64225"><p>Jag lägger väl mig i jag också.</p><p></p><p>Mulleten är verkligen trevlig men det låter som du vill ha en mer allroundbräda än så. Den är väl kanske inget du vill landa/åka switch med eller raila med, I lössnö är den dock fantastisk och även i pisten på grund av MTX (magnetraction) dvs vågig ("serrated") kant som verkligen biter tag i hård och hemsk pist. Men Dough är duktig att guida dig rätt i libtechdjungeln.</p><p></p><p>Sedan brukar jag ju alltid dra upp mina två käpphästar Arbor och Neversummer som har en hel del fina allmountainbärdor.</p><p></p><p>Flux är verkligen bra och bekväma bindingar. Dock måste jag nämna att super diamond är en sinnessjukt styv bindning. Alternativet är kanske en Union Force binding.</p><p></p><p>Boots är väl det svåraste att rekomendera eftersom passformen blir så individuell. Personligen gillar jag boots med boa focus, dvs ingen snörning utan bara två hjul att snurra på för att knyta booten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 516498, member: 64225"] Jag lägger väl mig i jag också. Mulleten är verkligen trevlig men det låter som du vill ha en mer allroundbräda än så. Den är väl kanske inget du vill landa/åka switch med eller raila med, I lössnö är den dock fantastisk och även i pisten på grund av MTX (magnetraction) dvs vågig ("serrated") kant som verkligen biter tag i hård och hemsk pist. Men Dough är duktig att guida dig rätt i libtechdjungeln. Sedan brukar jag ju alltid dra upp mina två käpphästar Arbor och Neversummer som har en hel del fina allmountainbärdor. Flux är verkligen bra och bekväma bindingar. Dock måste jag nämna att super diamond är en sinnessjukt styv bindning. Alternativet är kanske en Union Force binding. Boots är väl det svåraste att rekomendera eftersom passformen blir så individuell. Personligen gillar jag boots med boa focus, dvs ingen snörning utan bara två hjul att snurra på för att knyta booten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
En bra brädåkare med noll koll! Help please
Tillbaka
Topp