Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
En bra digitalkamera med lins?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 44206" data-source="post: 108101"><p>jag kör med en fujifilm finepix s5000 och det är en mycket vettig kamera till ett bra pris 3500,</p><p>den uppgraderade modellen är lite billigare ( s5500= 2700).</p><p>denna kamera har jag använt i regn, vid grottkrypning minus 30 grader och skidåkning men den har alltid fungerat prickfritt. har tagit ca 3000 bilder med den.</p><p>finns vidvinkel och sådana tillbehör. att den sen har 10x optisk zoom är ett bra plus.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 44206, post: 108101"] jag kör med en fujifilm finepix s5000 och det är en mycket vettig kamera till ett bra pris 3500, den uppgraderade modellen är lite billigare ( s5500= 2700). denna kamera har jag använt i regn, vid grottkrypning minus 30 grader och skidåkning men den har alltid fungerat prickfritt. har tagit ca 3000 bilder med den. finns vidvinkel och sådana tillbehör. att den sen har 10x optisk zoom är ett bra plus. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
En bra digitalkamera med lins?
Tillbaka
Topp