Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
En bräda för allt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 1266942" data-attributes="member: 66286"><p>Jag har en Flagship (plus en "Lite för mycket på kontot så jag köper en puderbräda"-bräda) och har funderat på om man skulle byta. Men när jag sitter och gör research så slutar det med att jag kommer fram till att vad jag behöver är en Flagship. Den funkar i isiga försäsongsbackar, i branta alper och i skogen i Japan. Det räcker för mig.</p><p>En del gnäller på att den är för styv men det är bara för att de åker för långsamt. Jag har väl ögnat Capitas Black Snowboard of Death men den kan jag nog tänka mig att köpa enbart pga namnet.</p><p></p><p>När det kommer till bindningar och boots; StepOn. Igen hade jag lite för mycket pengar på kontot och tog steget till StepOns ifjol. Det tog väl en dag sen åkte jag runt och undrade hur man kunde åka runt med vanliga straps. Vilken stenålder!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 1266942, member: 66286"] Jag har en Flagship (plus en "Lite för mycket på kontot så jag köper en puderbräda"-bräda) och har funderat på om man skulle byta. Men när jag sitter och gör research så slutar det med att jag kommer fram till att vad jag behöver är en Flagship. Den funkar i isiga försäsongsbackar, i branta alper och i skogen i Japan. Det räcker för mig. En del gnäller på att den är för styv men det är bara för att de åker för långsamt. Jag har väl ögnat Capitas Black Snowboard of Death men den kan jag nog tänka mig att köpa enbart pga namnet. När det kommer till bindningar och boots; StepOn. Igen hade jag lite för mycket pengar på kontot och tog steget till StepOns ifjol. Det tog väl en dag sen åkte jag runt och undrade hur man kunde åka runt med vanliga straps. Vilken stenålder! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
En bräda för allt?
Tillbaka
Topp