Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
En bräda för allt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="unsuspected" data-source="post: 1266992" data-attributes="member: 140003"><p>Vi kan bjuda in [USER=169326]@snowdaddy[/USER] [USER=156775]@pedda666[/USER] också så det blir helt retarderat.</p><p></p><p>En bräda för allt låter tråkigt. Minst 7 tycker jag. Om jag nu måste välja Fullbag Supernaut eller United Shapes Orbit 157 varav båda inte görs längre. Skulle jag köpa nytt, Tur Buteo 157 utan att blinka. En av de bästa brädorna jag har åkt på.</p><p>Bindingar Now Drive med Burton straps då Now's är 90tals dåliga och Adidas Acerra boots som är mina askungenskor. Har aldrig haft ett par boots som sitter så bra på mina fötter som Adidas. Tyvärr verkar som att de ska sluta göra boots men jag kan somna om med mina 9 par. </p><p>Skulle aldrig rekommendera boots då fötter ser helt olika ut precis som boots.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="unsuspected, post: 1266992, member: 140003"] Vi kan bjuda in [USER=169326]@snowdaddy[/USER] [USER=156775]@pedda666[/USER] också så det blir helt retarderat. En bräda för allt låter tråkigt. Minst 7 tycker jag. Om jag nu måste välja Fullbag Supernaut eller United Shapes Orbit 157 varav båda inte görs längre. Skulle jag köpa nytt, Tur Buteo 157 utan att blinka. En av de bästa brädorna jag har åkt på. Bindingar Now Drive med Burton straps då Now's är 90tals dåliga och Adidas Acerra boots som är mina askungenskor. Har aldrig haft ett par boots som sitter så bra på mina fötter som Adidas. Tyvärr verkar som att de ska sluta göra boots men jag kan somna om med mina 9 par. Skulle aldrig rekommendera boots då fötter ser helt olika ut precis som boots. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
En bräda för allt?
Tillbaka
Topp