Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
En cykel för dom som vill hålla på med allt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="silentpower" data-source="post: 548233" data-attributes="member: 91511"><p>om du skall ha en cykel som kan köra alt så kommer det gå men den är inte bra på nått av det jag skulle rekomendera att du köper en freeride cykel det är en lite enklare downhill som du kan köra dirt med och endå köra downhill och lite urban. min polare sälger en bighit spec 05 för 10000 inget är orginal förutom dämare den är blå nya bromsar växel reg det enda som är fel är att dämparen behöver servic och kedjestyraren är paj</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="silentpower, post: 548233, member: 91511"] om du skall ha en cykel som kan köra alt så kommer det gå men den är inte bra på nått av det jag skulle rekomendera att du köper en freeride cykel det är en lite enklare downhill som du kan köra dirt med och endå köra downhill och lite urban. min polare sälger en bighit spec 05 för 10000 inget är orginal förutom dämare den är blå nya bromsar växel reg det enda som är fel är att dämparen behöver servic och kedjestyraren är paj [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
En cykel för dom som vill hålla på med allt?
Tillbaka
Topp