Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
en episk jävla säsong
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndersMalmberg1" data-source="post: 1085093" data-attributes="member: 159503"><p>Fan. Jag fattar inte vad som gjorde att jag hamnade i denna sitts, typiskt.</p><p></p><p>Kommande säsong har jag tänkt ska bli legendrisk. Det har cirkulerat bra länge i skallen på mig. Problemet är att jag inte har ett episka skidkamrater som vill sätta sig i båten. Därför vänder jag mig nu till dig. </p><p></p><p>Jag ser detta som mitt liv verk. Större en mina fiktiva ungar, mitt första jobb, större en allt. </p><p>Den kommande säsongen ska bli magiskt. Punkt. Och jag behöver dig för att lyckas, inte mina trötta medmänniskor som jag idag SLÄPPAR till backen. Min plan är egentligen enkel, vi ska dokumentera, tävla, leva skidåkning i 5 månader. Vi ska bara nöja oss med det bästa, vi drar ditt snön är. Svårare en så är det inte. Vill du släppa drönare och fetta objektiv med glädje ? BRA. vill du försöka kvala till touren? BRA . Vill du göra Skidfilm? BRA. </p><p></p><p>Jag klarar inte detta själv, Det måste finnas fler där ute som är som jag, jävligt olyckliga över hela situationen och sitt sällskap. Bra. vi gör något åt det. Jag har smygstartat med den ekonomiska biten, den håller oss flytande. Men är vi ett crew på 4 så räcker 125 000 inte många veckor. </p><p>Vi krigar in en 300 000 sen drar vi och ser till att vintern 17/18 är och förblir det mest episka vi upplevt.</p><p></p><p>Delar du min dröm och vision? Bra kom igen vi kör!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndersMalmberg1, post: 1085093, member: 159503"] Fan. Jag fattar inte vad som gjorde att jag hamnade i denna sitts, typiskt. Kommande säsong har jag tänkt ska bli legendrisk. Det har cirkulerat bra länge i skallen på mig. Problemet är att jag inte har ett episka skidkamrater som vill sätta sig i båten. Därför vänder jag mig nu till dig. Jag ser detta som mitt liv verk. Större en mina fiktiva ungar, mitt första jobb, större en allt. Den kommande säsongen ska bli magiskt. Punkt. Och jag behöver dig för att lyckas, inte mina trötta medmänniskor som jag idag SLÄPPAR till backen. Min plan är egentligen enkel, vi ska dokumentera, tävla, leva skidåkning i 5 månader. Vi ska bara nöja oss med det bästa, vi drar ditt snön är. Svårare en så är det inte. Vill du släppa drönare och fetta objektiv med glädje ? BRA. vill du försöka kvala till touren? BRA . Vill du göra Skidfilm? BRA. Jag klarar inte detta själv, Det måste finnas fler där ute som är som jag, jävligt olyckliga över hela situationen och sitt sällskap. Bra. vi gör något åt det. Jag har smygstartat med den ekonomiska biten, den håller oss flytande. Men är vi ett crew på 4 så räcker 125 000 inte många veckor. Vi krigar in en 300 000 sen drar vi och ser till att vintern 17/18 är och förblir det mest episka vi upplevt. Delar du min dröm och vision? Bra kom igen vi kör! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
en episk jävla säsong
Tillbaka
Topp