Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
en episk jävla säsong
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndersMalmberg1" data-source="post: 1085123" data-attributes="member: 159503"><p>visst gör det! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Husbilslivet har aldrig riktigt tilltalat mig, men visst har man funderat på att renovera en sprinter 316 och dra iväg. Var gäller destinationer så är jag väldigt öppen, självklart vill ja ha inslag av japow men har BC ett lika sjuk säsong som i år så vill man ju hänga där ett tag åå. Sedan blir det alperna och så rundar vi av med att åka lite här hemma.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndersMalmberg1, post: 1085123, member: 159503"] visst gör det! :) Husbilslivet har aldrig riktigt tilltalat mig, men visst har man funderat på att renovera en sprinter 316 och dra iväg. Var gäller destinationer så är jag väldigt öppen, självklart vill ja ha inslag av japow men har BC ett lika sjuk säsong som i år så vill man ju hänga där ett tag åå. Sedan blir det alperna och så rundar vi av med att åka lite här hemma. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
en episk jävla säsong
Tillbaka
Topp