Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
En fetare allround skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OscarElm" data-source="post: 1006399" data-attributes="member: 141646"><p>Dags för byte av skidor. Har förut kört på ett par Völkl Mantra, gillade skarpt dess egenskaper i pisten. Bara tuta å köra hur än underlaget ser ut. Bra isgrepp. Men dock saknade jag lite i offpist åkningen. Jag är har dock inte de ideala siffrorna för att vara den ultimata åkare. Jag är nämligen 194cm och väger endast 80 kg. Men klarar av att sätta bra tryck på laggen ändå. Har tänk att bara ha ett par lagg nästan säsong så de måste fungera överallt. Så finns det några bredare skidor som bär bättre i puder, men som ändå är en skida man kan lägga fartfyllda åk i pisten när vädret sviker?</p><p></p><p>Tacksam för alla möjliga svar!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OscarElm, post: 1006399, member: 141646"] Dags för byte av skidor. Har förut kört på ett par Völkl Mantra, gillade skarpt dess egenskaper i pisten. Bara tuta å köra hur än underlaget ser ut. Bra isgrepp. Men dock saknade jag lite i offpist åkningen. Jag är har dock inte de ideala siffrorna för att vara den ultimata åkare. Jag är nämligen 194cm och väger endast 80 kg. Men klarar av att sätta bra tryck på laggen ändå. Har tänk att bara ha ett par lagg nästan säsong så de måste fungera överallt. Så finns det några bredare skidor som bär bättre i puder, men som ändå är en skida man kan lägga fartfyllda åk i pisten när vädret sviker? Tacksam för alla möjliga svar!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
En fetare allround skida
Tillbaka
Topp