Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
en FM med RECCO
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lauri" data-source="post: 1050407" data-attributes="member: 145432"><p>Tack så mycket för dina svar! Mycket baskunskap skulle det behövas och ska ta och beställa Lavinboken åt mig själv som julklapp. Lavinkurser och övriga utbildningar söker jag i framtiden i Pyrenéerna. </p><p></p><p>Efter att ha bott 4 säsong i Östersund, ser inte jag längre Åre som mitt mål. Har hittat Pyrenéerna och dit vill jag åter. (Har på sistone varit upptagen med att söka boende i Cauterets och kanske</p><p>fick ett napp nu!). </p><p></p><p>Ställer mer specifika frågor om / när de dyger upp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lauri, post: 1050407, member: 145432"] Tack så mycket för dina svar! Mycket baskunskap skulle det behövas och ska ta och beställa Lavinboken åt mig själv som julklapp. Lavinkurser och övriga utbildningar söker jag i framtiden i Pyrenéerna. Efter att ha bott 4 säsong i Östersund, ser inte jag längre Åre som mitt mål. Har hittat Pyrenéerna och dit vill jag åter. (Har på sistone varit upptagen med att söka boende i Cauterets och kanske fick ett napp nu!). Ställer mer specifika frågor om / när de dyger upp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
en FM med RECCO
Tillbaka
Topp