Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
En fråga om Cervinia/Zermatt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeffa" data-source="post: 223183" data-attributes="member: 47005"><p>EEEEEEEEhhhhhh????</p><p></p><p>Vad jag kommer ihåg så tar man antingen egget + två sitt liftar eller egget + kabinen. Fattar inte riktigt resonemanget eftersom ju längre tid det tar att ta sig upp, desto längre tar det ju också att ta sig ner right.? Det betyder ju att du inte behöver åka mer lift utan snarare att du slipper jojo åkning a´la sälen där man åker mer lift än skidåkning.</p><p></p><p>Jag skulle rekomendera att åka på Zermatt sidan. Brutalare offpist!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeffa, post: 223183, member: 47005"] EEEEEEEEhhhhhh???? Vad jag kommer ihåg så tar man antingen egget + två sitt liftar eller egget + kabinen. Fattar inte riktigt resonemanget eftersom ju längre tid det tar att ta sig upp, desto längre tar det ju också att ta sig ner right.? Det betyder ju att du inte behöver åka mer lift utan snarare att du slipper jojo åkning a´la sälen där man åker mer lift än skidåkning. Jag skulle rekomendera att åka på Zermatt sidan. Brutalare offpist! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
En fråga om Cervinia/Zermatt
Tillbaka
Topp