Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag funderar på att köpa pjäxan Atomic B 5,2, någon som har prövat denna? Är nämnligen rätt hög över vristen och passar mig bra, men någon som vet något annat alternativ?
Tänkte kolla om det är någon som ska ner till Val thorens vecka 2?