Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
En fråga.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="somebody" data-source="post: 130225" data-attributes="member: 47499"><p>Det här är gammalt som gatan. Är du möjligen en gammal räv från Velo eller? Jag orkar inte söka nu och jag vet inte ens om tråden finns kvar men det var väl genomtänkta saker och nästan lite mycket reaserch.Man kunde nästan tro att dom hade tappat förståndet. </p><p></p><p>Men mest logiskt är väll att man stryper den så hårt så den heltenkelt upphör att existera eller det är iofs inte alls logiskt men man kan säkert göra det. Antagligen blir den ganska äcklig och ja tänk er ruttet kött med en touch av blått det är antagligen så den kommer att se ut. </p><p></p><p>Men om man utför en snabbstrypning med dubbelt ninja grepp så lär det ressultera i en enorm blodförlust och den blåa smurfen övergår till vitt som en kamelont i snö. Alla vet väll att smurfarna får sin färg i från sitt blåa adelsblod. Men däremot om strypningen varar över en längre tid och smurfen inte förlorar något blod blir färgen lila eller den bör bli det för att allt blod kommer att rusa till huvudet och sammlas och färgen kommer bli mörkare och mörkare men inte mörkare än lila.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="somebody, post: 130225, member: 47499"] Det här är gammalt som gatan. Är du möjligen en gammal räv från Velo eller? Jag orkar inte söka nu och jag vet inte ens om tråden finns kvar men det var väl genomtänkta saker och nästan lite mycket reaserch.Man kunde nästan tro att dom hade tappat förståndet. Men mest logiskt är väll att man stryper den så hårt så den heltenkelt upphör att existera eller det är iofs inte alls logiskt men man kan säkert göra det. Antagligen blir den ganska äcklig och ja tänk er ruttet kött med en touch av blått det är antagligen så den kommer att se ut. Men om man utför en snabbstrypning med dubbelt ninja grepp så lär det ressultera i en enorm blodförlust och den blåa smurfen övergår till vitt som en kamelont i snö. Alla vet väll att smurfarna får sin färg i från sitt blåa adelsblod. Men däremot om strypningen varar över en längre tid och smurfen inte förlorar något blod blir färgen lila eller den bör bli det för att allt blod kommer att rusa till huvudet och sammlas och färgen kommer bli mörkare och mörkare men inte mörkare än lila. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
En fråga.
Tillbaka
Topp