Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
En "Hjälp mig med parkskidor" tråd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skatt" data-source="post: 1060532" data-attributes="member: 122710"><p>Jag kör på domain 174 och är själv 171. Visst dem är lite långa på rails men absolut hanterbart. </p><p>Jag har även provat kompisars al dente och dem är hårdare än domains. Dessutom tycker jag att domains är lättare att köra med utanför park. Jag skulle säga att pröva sig fram är bästa sättet.</p><p></p><p>Annars tror jag att icelantic da nollie skulle passa dig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skatt, post: 1060532, member: 122710"] Jag kör på domain 174 och är själv 171. Visst dem är lite långa på rails men absolut hanterbart. Jag har även provat kompisars al dente och dem är hårdare än domains. Dessutom tycker jag att domains är lättare att köra med utanför park. Jag skulle säga att pröva sig fram är bästa sättet. Annars tror jag att icelantic da nollie skulle passa dig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
En "Hjälp mig med parkskidor" tråd
Tillbaka
Topp