Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
En känga till Alpingaraget
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Martin" data-source="post: 302040" data-attributes="member: 169"><p>Självkart ska man ju inte behandla kunden dåligt. Men jag förstår att dom har det jobbigt. Om alla skulle köpa sina grejer hos Conrad så skulle dom få montera bindingar åt en massa folk. Jag kan tänka mig att dom inte gör dom grövsta pengarna på just en sådan tjänst utan gör det mer för att ha det som service. </p><p>Förstår faktist inte riktigt att någon handlare gör det med tanke på att det är i stort sett omöjligt att konkurera med priserna på laggen från Conrad.</p><p></p><p>Sedan förstår jag inte ensa att du behöver kolla priserna som Conrad har mot någon leverantör i sverige. Deras ut priser är säkert mycket lägre än va många butiker har som inpriser. Vilket gör det i stort sett omöjligt för en svensk butik att konkurera. </p><p>Och då skulle i alla fall jag bil lite trött som försäljare när man stått och snackat lagg en halvtimma och någon går hem och beställer dom på nätet. </p><p></p><p>Jag gör själv så att om jag går in i en butik får bra hjälp och dom kan sina saker så bra som faktist Alpin garaget kan så handlar jag där. </p><p>Men det har väll med att man är bekväm och gillar service.</p><p></p><p>Däremot om jag vet vad jag vill ha presis så beställer jag det på nätet. Och har då inte kostat butiken pengar i alla fall.</p><p>För att prata med en försäljare är inte gratis som många tror det får man ju betala på priset. Conrad har inga säljare och därför ingen kostad på detta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Martin, post: 302040, member: 169"] Självkart ska man ju inte behandla kunden dåligt. Men jag förstår att dom har det jobbigt. Om alla skulle köpa sina grejer hos Conrad så skulle dom få montera bindingar åt en massa folk. Jag kan tänka mig att dom inte gör dom grövsta pengarna på just en sådan tjänst utan gör det mer för att ha det som service. Förstår faktist inte riktigt att någon handlare gör det med tanke på att det är i stort sett omöjligt att konkurera med priserna på laggen från Conrad. Sedan förstår jag inte ensa att du behöver kolla priserna som Conrad har mot någon leverantör i sverige. Deras ut priser är säkert mycket lägre än va många butiker har som inpriser. Vilket gör det i stort sett omöjligt för en svensk butik att konkurera. Och då skulle i alla fall jag bil lite trött som försäljare när man stått och snackat lagg en halvtimma och någon går hem och beställer dom på nätet. Jag gör själv så att om jag går in i en butik får bra hjälp och dom kan sina saker så bra som faktist Alpin garaget kan så handlar jag där. Men det har väll med att man är bekväm och gillar service. Däremot om jag vet vad jag vill ha presis så beställer jag det på nätet. Och har då inte kostat butiken pengar i alla fall. För att prata med en försäljare är inte gratis som många tror det får man ju betala på priset. Conrad har inga säljare och därför ingen kostad på detta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
En känga till Alpingaraget
Tillbaka
Topp