Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
En känga till Alpingaraget
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CalleR" data-source="post: 302061" data-attributes="member: 72893"><p>Jag hade inte gett mig in i den här diskussionen eller startat denna tråd om det inte vore för att jag fått detta bemötande på Alpingaraget upprepade gånger. Så jag tror inte det har med "sämre dagar" att göra utan mer en attityd till de som handlar på S-C som jag inte tycker om.</p><p></p><p>Jag tycker fortfarande att det bemötande jag fått då S-C kommit på tal är oproffsigt. Det var ingen trevlig ton och det var inte första gången det hände. Det är inget problem att få bindningarna monterade på Alpingaraget men de har stora problem i hur de skall förhålla sig till S-C och de som handlar där. </p><p></p><p>Det hade varit omtänksamhet om de rådde mig att handla på S-C men det var det inte.</p><p></p><p>Visst, det var väldigt klantigt av mig att från början berätta att jag köpt skidorna på S-C eftersom det är så satans känsligt. Å andra sidan bra att det hände då det är ett så bra exemplel på just hur känsligt detta ämne är. Jag kan dock inte förstå varför detta skall vara så känsligt att Alpingaraget bara för den sakens skull behandlar sina kunder illa (i mitt fall var det så, kan ju inte tala för andra). </p><p></p><p>Jag bryr mig inte om det är känsligt för Alpingaraget. Om jag knallar in där och betalar dem för en tjänst så ska de vara glada över det och inte närapå skälla ut mig för att jag köpt skidorna på S-C eller är på g att köpa min lavinsändare på S-C. Och det är just detta som jag vill trycka på. </p><p></p><p>Var jag köper mina grejer ska de skita i, kommer jag dit och köper en tjänst så ska de vara glada över det. Absolut inget jag skall sticka under stol med eller skämmas över. </p><p></p><p>De har högre priser pga av flera saker, bla kompetensen. Vill jag ha den kompetensen så måste jag betala dubbelst så mycket som hos S-C och det är jag inte intresserad av. Bara för att jag inte är det så måste jag inte hymmla med att jag handlar hos S-C.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CalleR, post: 302061, member: 72893"] Jag hade inte gett mig in i den här diskussionen eller startat denna tråd om det inte vore för att jag fått detta bemötande på Alpingaraget upprepade gånger. Så jag tror inte det har med "sämre dagar" att göra utan mer en attityd till de som handlar på S-C som jag inte tycker om. Jag tycker fortfarande att det bemötande jag fått då S-C kommit på tal är oproffsigt. Det var ingen trevlig ton och det var inte första gången det hände. Det är inget problem att få bindningarna monterade på Alpingaraget men de har stora problem i hur de skall förhålla sig till S-C och de som handlar där. Det hade varit omtänksamhet om de rådde mig att handla på S-C men det var det inte. Visst, det var väldigt klantigt av mig att från början berätta att jag köpt skidorna på S-C eftersom det är så satans känsligt. Å andra sidan bra att det hände då det är ett så bra exemplel på just hur känsligt detta ämne är. Jag kan dock inte förstå varför detta skall vara så känsligt att Alpingaraget bara för den sakens skull behandlar sina kunder illa (i mitt fall var det så, kan ju inte tala för andra). Jag bryr mig inte om det är känsligt för Alpingaraget. Om jag knallar in där och betalar dem för en tjänst så ska de vara glada över det och inte närapå skälla ut mig för att jag köpt skidorna på S-C eller är på g att köpa min lavinsändare på S-C. Och det är just detta som jag vill trycka på. Var jag köper mina grejer ska de skita i, kommer jag dit och köper en tjänst så ska de vara glada över det. Absolut inget jag skall sticka under stol med eller skämmas över. De har högre priser pga av flera saker, bla kompetensen. Vill jag ha den kompetensen så måste jag betala dubbelst så mycket som hos S-C och det är jag inte intresserad av. Bara för att jag inte är det så måste jag inte hymmla med att jag handlar hos S-C. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
En känga till Alpingaraget
Tillbaka
Topp