Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
En känga till Alpingaraget
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeffa" data-source="post: 302214" data-attributes="member: 47005"><p>Jag har aldrig upplevt att personalen på Alpingaraget varit annat än proffisionella och trevliga. Tycker att dom har sjukt bra service där samt att det känns som dom verkligen gör allt för att hjälpa kunden. </p><p></p><p>Jag tycker också det är sjukt kul att vi kan ha butker som är "nischade" på skid och snowboardåkning. Känns betydligt tryggare och roligare att handla där än hos någon sportkedja med hala säljare som endast är intresserade av att sälja så mycket som möjligt eller på nätet. Alpingaraget brinner verkligen för vad dom gör och det är värt att uppmuntra. Hade varit helt värdelöst om man var tvungen att handla allt via nätet av tusen skäl som jag inte ens orkar gå in på.</p><p></p><p>CalleR:</p><p></p><p>Jag säger inte att din kritik obefogad och jag ser dilemmat med Conrad och deras priser men man får ut så sjukt mycket mer av att kunna gå in i en butik och verkligen få hjälp och råd. Jag var ju inte med när detta hände men jag är säker på att ni kommer komma överens om ni snackar lite.</p><p></p><p>Jeffa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeffa, post: 302214, member: 47005"] Jag har aldrig upplevt att personalen på Alpingaraget varit annat än proffisionella och trevliga. Tycker att dom har sjukt bra service där samt att det känns som dom verkligen gör allt för att hjälpa kunden. Jag tycker också det är sjukt kul att vi kan ha butker som är "nischade" på skid och snowboardåkning. Känns betydligt tryggare och roligare att handla där än hos någon sportkedja med hala säljare som endast är intresserade av att sälja så mycket som möjligt eller på nätet. Alpingaraget brinner verkligen för vad dom gör och det är värt att uppmuntra. Hade varit helt värdelöst om man var tvungen att handla allt via nätet av tusen skäl som jag inte ens orkar gå in på. CalleR: Jag säger inte att din kritik obefogad och jag ser dilemmat med Conrad och deras priser men man får ut så sjukt mycket mer av att kunna gå in i en butik och verkligen få hjälp och råd. Jag var ju inte med när detta hände men jag är säker på att ni kommer komma överens om ni snackar lite. Jeffa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
En känga till Alpingaraget
Tillbaka
Topp