Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
En kort påminnelse
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kristoferos" data-source="post: 452920" data-attributes="member: 72576"><p>Självklart ska jag förklara vad jag menar, eftersom du uppenbarligen har fått det där med segregation om bakfoten. Jag tänker måla upp ett väldigt primitivt scenario, så medlemmar med lässvårigheter, ortner, också kan ta del av informationen:</p><p></p><p>Född och uppvuxen i Sverige - kapabel till flytande svenska = in i den, ja, låt oss säga den akademiska yrkesvärlden = pengar så det räcker och blir över = ägna sig åt diverse hobbys tack vare god ekonomi = skidor </p><p></p><p>Född och uppvuxen utomlands, flyttat till Sverige - kan den mest elementära svenska = in i den praktiska yrkesvärlden = mindre pengar än akademikerna = inte råd att ägna sig åt hobbys som till exempel skidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kristoferos, post: 452920, member: 72576"] Självklart ska jag förklara vad jag menar, eftersom du uppenbarligen har fått det där med segregation om bakfoten. Jag tänker måla upp ett väldigt primitivt scenario, så medlemmar med lässvårigheter, ortner, också kan ta del av informationen: Född och uppvuxen i Sverige - kapabel till flytande svenska = in i den, ja, låt oss säga den akademiska yrkesvärlden = pengar så det räcker och blir över = ägna sig åt diverse hobbys tack vare god ekonomi = skidor Född och uppvuxen utomlands, flyttat till Sverige - kan den mest elementära svenska = in i den praktiska yrkesvärlden = mindre pengar än akademikerna = inte råd att ägna sig åt hobbys som till exempel skidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
En kort påminnelse
Tillbaka
Topp