Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
En kort påminnelse
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kim_aangh" data-source="post: 453018" data-attributes="member: 57832"><p>Måste bara säga att det här är det mest onödiga inlägg jag sett sedan "ghetto is the truth"</p><p></p><p>Kristoferos måste bara säga att det du skriver har ingen poäng alls det enda du andväder dej av är en massa fraser som ska få dej att verka sofistikerad när du garanterat spendera en timme framför ett lexikon bara för att slå alla ord, en jävla massa skitsnack säger jag bara. Själv så tror jag att dom flesta på freeride inser att dom inte bor i hell's kitchen ellr harlem det är bara en sorts stereotyp allt som har med gangster stilen att göra och dom flesta kommer att växa ifrån det så gå och skit ner dej och sluta klaga, </p><p></p><p>Föresten vart låser man den här skit tråden ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kim_aangh, post: 453018, member: 57832"] Måste bara säga att det här är det mest onödiga inlägg jag sett sedan "ghetto is the truth" Kristoferos måste bara säga att det du skriver har ingen poäng alls det enda du andväder dej av är en massa fraser som ska få dej att verka sofistikerad när du garanterat spendera en timme framför ett lexikon bara för att slå alla ord, en jävla massa skitsnack säger jag bara. Själv så tror jag att dom flesta på freeride inser att dom inte bor i hell's kitchen ellr harlem det är bara en sorts stereotyp allt som har med gangster stilen att göra och dom flesta kommer att växa ifrån det så gå och skit ner dej och sluta klaga, Föresten vart låser man den här skit tråden ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
En kort påminnelse
Tillbaka
Topp