En kul liten film.

En kul liten film.
fast filmen hoppade och hakade upp sig för mig hela tiden, och man märkte även att ljudet kom före, nån annan som också upplevde det ?

En kul liten film.
en våldsam film!! grymma trick men tyvärr inte allt för många lyckade :) jag ger filmern * * * * * <--- fem stjärnor...

ladda ner och enjoy !!

En kul liten film.
Efter att laddat hem och installerat senaste DivX och öppnat filen med den spelaren man får på köpet så får jag fram bild. Men endast hackande stillbilder. Är det min burk som är för klen eller finns det något knep för att lösa det här. Skulle så gärna se filmen, den verkar kul...

En kul liten film.
Den rullar på som godståget här, inga problem alls... Jag laddade hem den senaste versionen av DivX, 5.01 tror jag bestämt. Gå in på www.divx.com

En kul liten film.
Gjorde detsamma, funka kanon... Så till filmen. Håll med om att den var lite enformig?... Jag tröttnade direkt. Ja ja, kul ändå, men vår (jag och mina kompisar) film från sportlovet i Chamonix (hata Cham.!) knäcker den utan problem. Tyvärr ligger den inte uppe för allmän beskådning men den är proffsigt ihopklippt och dessutom är den 30 min lång... Free Radicals, passa er!
Rock on!

En kul liten film.
filmen hackade sönder. har senaste versionen av divx och så. men jag lyckades se killen som smäckte huvet i kicken.. hahaha obetalbart :))

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp