Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
En ledig boendeplats - ÅRE 12/13
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="VBeica" data-source="post: 970538" data-attributes="member: 135903"><p>Hej Irma! Jag har länge tänkt att säsonga i Åre och i år blir det av. Är redan igång med att söka jobb, men många arbetsgivare tycker det är bra om man har säkrat sitt boende innan man kommer upp, och så hittade jag denna tråd.</p><p></p><p>Jag är också 20 i december (då ska det firas!) och är sportgalen i allmänhet. Nu tänkte jag lära mig åka skidor på allvar. Jag bor i södra Sverige och har inte haft så många möjligheter för det annars. </p><p>Har ni fortfarande en plats över berättar jag gärna mer om mig själv.</p><p>Tacksam för svar!</p><p></p><p>Vicky</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="VBeica, post: 970538, member: 135903"] Hej Irma! Jag har länge tänkt att säsonga i Åre och i år blir det av. Är redan igång med att söka jobb, men många arbetsgivare tycker det är bra om man har säkrat sitt boende innan man kommer upp, och så hittade jag denna tråd. Jag är också 20 i december (då ska det firas!) och är sportgalen i allmänhet. Nu tänkte jag lära mig åka skidor på allvar. Jag bor i södra Sverige och har inte haft så många möjligheter för det annars. Har ni fortfarande en plats över berättar jag gärna mer om mig själv. Tacksam för svar! Vicky [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
En ledig boendeplats - ÅRE 12/13
Tillbaka
Topp