Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
En ledig lägenhetsplats i Bad Gastein.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sors" data-source="post: 209744" data-attributes="member: 47806"><p>Halloj!</p><p>Vi har en lägenhet för fem pers. i centrala Bad Gastein. Just nu är vi fyra pers, två killar & två tjejer. Det är en ganska så stor lägenhet med bl.a. Tv och balkong. Hyran ligger på 200€ / månaden per person. Vi kommer åka dit i början av december, för att sedan stanna ~4 månader. Bilder på lägenheten kan skickas.</p><p></p><p>Intresserad av den sista platsen?</p><p>Dra iväg ett mail där du beskriver dig själv i korthet till chrissaa@gmail.com</p><p></p><p>tja!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sors, post: 209744, member: 47806"] Halloj! Vi har en lägenhet för fem pers. i centrala Bad Gastein. Just nu är vi fyra pers, två killar & två tjejer. Det är en ganska så stor lägenhet med bl.a. Tv och balkong. Hyran ligger på 200€ / månaden per person. Vi kommer åka dit i början av december, för att sedan stanna ~4 månader. Bilder på lägenheten kan skickas. Intresserad av den sista platsen? Dra iväg ett mail där du beskriver dig själv i korthet till chrissaa@gmail.com tja! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
En ledig lägenhetsplats i Bad Gastein.
Tillbaka
Topp