Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
En ledig plats i St. Anton erbjudes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rajmeist" data-source="post: 574236" data-attributes="member: 98284"><p>Tja!</p><p></p><p>Är väldigt intresserad av att boka sista platsen i ert rum. Jag är 19 år och kommer från Göteborg. Hade tänkt göra min första säsong. Gillar, precis som er, parkåkning och friåkning men har inte lika mycket erfarenhet som er kanske. Dock är jag rätt galen så jag kompenserar det i den änden istället. Men åker ändå på en ganska avancerad nivå enligt mig (I park, nja..).</p><p></p><p>De enda funderingarna jag egentligen har är om ni har tänkt att stanna resterande delen av säsongen när ni kommer ner och vart lägenheten ligger?</p><p></p><p>Hör av er här, på mejl: reidar_164@hotmail.com eller facebook.</p><p></p><p>Hoppas vi hörs!</p><p>Reidar Arntzen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rajmeist, post: 574236, member: 98284"] Tja! Är väldigt intresserad av att boka sista platsen i ert rum. Jag är 19 år och kommer från Göteborg. Hade tänkt göra min första säsong. Gillar, precis som er, parkåkning och friåkning men har inte lika mycket erfarenhet som er kanske. Dock är jag rätt galen så jag kompenserar det i den änden istället. Men åker ändå på en ganska avancerad nivå enligt mig (I park, nja..). De enda funderingarna jag egentligen har är om ni har tänkt att stanna resterande delen av säsongen när ni kommer ner och vart lägenheten ligger? Hör av er här, på mejl: reidar_164@hotmail.com eller facebook. Hoppas vi hörs! Reidar Arntzen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
En ledig plats i St. Anton erbjudes
Tillbaka
Topp