Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
En liten anekdot om kundservice
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hawk100" data-source="post: 1041599" data-attributes="member: 15720"><p>Då kan jag passa på att berätta om när mina ena nya Scott Cosmos-pjäxa pajade i vintras. Låsningen för gåläget gick sönder i februari så jag skickade in dem till Scott, fick dem snabbt lagade och när de kom tillbaka så låg även ett par goggles och en t-shirt i paketet med pjäxan! Snacka om kundvård! </p><p></p><p>När sedan även andra pjäxans gåläge pajade vid en Alpresa några veckor senare så skickade de helt enkelt ett nytt par pjäxor av nästa års modell där låset för gåläget är förstärkt! Så gör man om man är rädd om sitt varumärke och vill ha nöjda kunder!!!!</p><p></p><p>//H</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hawk100, post: 1041599, member: 15720"] Då kan jag passa på att berätta om när mina ena nya Scott Cosmos-pjäxa pajade i vintras. Låsningen för gåläget gick sönder i februari så jag skickade in dem till Scott, fick dem snabbt lagade och när de kom tillbaka så låg även ett par goggles och en t-shirt i paketet med pjäxan! Snacka om kundvård! När sedan även andra pjäxans gåläge pajade vid en Alpresa några veckor senare så skickade de helt enkelt ett nytt par pjäxor av nästa års modell där låset för gåläget är förstärkt! Så gör man om man är rädd om sitt varumärke och vill ha nöjda kunder!!!! //H [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
En liten anekdot om kundservice
Tillbaka
Topp