Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
En liten fundering ang boots?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 493438" data-attributes="member: 12630"><p>Prova ett annat fabrikat! </p><p>Alla tillverkare har olika läst och således kanske Burtons läst och dina fötter inte är en bra kombination. Känns det som hälen glappar redan i affären kommer du ha ett helvete på berget. Dåligt hälgrepp anser jag vara det som orsakar mest problem och är svårast att åka med. Jag har smala hälar och fotleder men fann min lycka i ett par Deeluxe. Dyra som fan var de men har inte ångrat mig en sekund och det är riktigt bra kvalitet. Fick mina fixade på Footworks i Cham för ännu bättre hälgrepp och sköna sulor. </p><p></p><p>Skulle följa CustomXs rekommendation att gjuta sulor oxå, även om du hitar sköna boots, inget gör så mycket nytta för fötter, knän och rygg som ett par riktigt goa sulor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 493438, member: 12630"] Prova ett annat fabrikat! Alla tillverkare har olika läst och således kanske Burtons läst och dina fötter inte är en bra kombination. Känns det som hälen glappar redan i affären kommer du ha ett helvete på berget. Dåligt hälgrepp anser jag vara det som orsakar mest problem och är svårast att åka med. Jag har smala hälar och fotleder men fann min lycka i ett par Deeluxe. Dyra som fan var de men har inte ångrat mig en sekund och det är riktigt bra kvalitet. Fick mina fixade på Footworks i Cham för ännu bättre hälgrepp och sköna sulor. Skulle följa CustomXs rekommendation att gjuta sulor oxå, även om du hitar sköna boots, inget gör så mycket nytta för fötter, knän och rygg som ett par riktigt goa sulor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
En liten fundering ang boots?
Tillbaka
Topp