Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
En månad i alperna, vart ska jag åka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Qvist1" data-source="post: 1044628" data-attributes="member: 127256"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag är en kille på 21år som planerar att åka till alperna runt den 20:e december och stanna ca en månad framåt. Prioriteringen är att åka så mycket skidor som möjligt, gärna offpist och testa att tura lite då jag har skaffat ett par turbindningar.</p><p></p><p>Jag har tyvärr inte övertygat någon polare att hänga med så jag letar efter någon/några som har liknande planer eller någon/några säsongare här som har en sängplats över i dec/jan?</p><p></p><p>Jag har tänkt att ta bilen (s60) ner så det borde i alla fall få plats två till med packning i bilen om någon vill åka med på vägen ner.</p><p></p><p>//Patrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Qvist1, post: 1044628, member: 127256"] Hej! Jag är en kille på 21år som planerar att åka till alperna runt den 20:e december och stanna ca en månad framåt. Prioriteringen är att åka så mycket skidor som möjligt, gärna offpist och testa att tura lite då jag har skaffat ett par turbindningar. Jag har tyvärr inte övertygat någon polare att hänga med så jag letar efter någon/några som har liknande planer eller någon/några säsongare här som har en sängplats över i dec/jan? Jag har tänkt att ta bilen (s60) ner så det borde i alla fall få plats två till med packning i bilen om någon vill åka med på vägen ner. //Patrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
En månad i alperna, vart ska jag åka?
Tillbaka
Topp