Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
En ny alp.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Juice_Mannen_Hugo" data-source="post: 506005" data-attributes="member: 46126"><p>Utmärkt. Tankestugan fortsätter. Patrik, din idé är toppen. Jag tror det räcker med att vi går med på att stänga Barsebäck (först måste vi låtsas att vi inte stänger Barsebäck, som vi gör) för att få danskarna att släppa Grönland. Jag gillar idén, speciellt med tanke på att 2008 var året jag lärde mig förstå danska, minus siffrorna. Jag ska ner dit i februari, jag ska ta upp det med vem än som behagar lyssna.</p><p></p><p>Och allt prat om att jag röker olagliga substaner? Hmpf. Jag tänkar i raka led, logiskt. Jag tycker om att åka skidor, jag tycker om att bo i Stockholm. Ett plus ett blir två. En alp på Uppsalaslätten. Det är ju så oflummigt det kan bli.</p><p></p><p></p><p>En av grundidéerna med alpen är att täcka Uppsalaslätten, med sin tråkiga platthet och all förskräcklig bebyggelse som finns där. Uppsalaborna får bo kvar i grottor om de vill, men jag tror de passar bättre som invånare i något sorts mini St Anton, ja där skulle de passa in.</p><p></p><p>Annars är hacka loss berg från kustremsor en bra idé. Undrar om det inte finns lite undervattensbergskedjor man skulle kunna få koreanerna på Toyota att gräva upp. Har för mig att jag hört talas om något sånt. De bergskedjorna är ju idag värdelösa om nåt, ingen har ju ens sett dom. Eller om vi skulle ta vara på månen på något sätt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Juice_Mannen_Hugo, post: 506005, member: 46126"] Utmärkt. Tankestugan fortsätter. Patrik, din idé är toppen. Jag tror det räcker med att vi går med på att stänga Barsebäck (först måste vi låtsas att vi inte stänger Barsebäck, som vi gör) för att få danskarna att släppa Grönland. Jag gillar idén, speciellt med tanke på att 2008 var året jag lärde mig förstå danska, minus siffrorna. Jag ska ner dit i februari, jag ska ta upp det med vem än som behagar lyssna. Och allt prat om att jag röker olagliga substaner? Hmpf. Jag tänkar i raka led, logiskt. Jag tycker om att åka skidor, jag tycker om att bo i Stockholm. Ett plus ett blir två. En alp på Uppsalaslätten. Det är ju så oflummigt det kan bli. En av grundidéerna med alpen är att täcka Uppsalaslätten, med sin tråkiga platthet och all förskräcklig bebyggelse som finns där. Uppsalaborna får bo kvar i grottor om de vill, men jag tror de passar bättre som invånare i något sorts mini St Anton, ja där skulle de passa in. Annars är hacka loss berg från kustremsor en bra idé. Undrar om det inte finns lite undervattensbergskedjor man skulle kunna få koreanerna på Toyota att gräva upp. Har för mig att jag hört talas om något sånt. De bergskedjorna är ju idag värdelösa om nåt, ingen har ju ens sett dom. Eller om vi skulle ta vara på månen på något sätt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
En ny alp.
Tillbaka
Topp