Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
En plats kvar i Chamonix Sud!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JessicaElofsson" data-source="post: 206593" data-attributes="member: 65472"><p>Hej!</p><p></p><p>Vi är tre tjejer från Kungsbacka som bokat en lägenhet för fyra personer i Chamonix Sud. En jättebra lägenhet mitt i centrum och 5 meter till närmsta skidbuss. Lägenheten är utrustad med TV, DVD, stereo och ett fullt utrustat kök. Hyran ligger på 1600 Euro i månaden, alltså 400 euro per person och månad. Uthyrningstiden är från 3 januari till 15 april.</p><p></p><p>Alla som är intresserade, maila mig för mer info. Men det är snabba ryck som gäller!</p><p></p><p>Annars ses vi i backen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JessicaElofsson, post: 206593, member: 65472"] Hej! Vi är tre tjejer från Kungsbacka som bokat en lägenhet för fyra personer i Chamonix Sud. En jättebra lägenhet mitt i centrum och 5 meter till närmsta skidbuss. Lägenheten är utrustad med TV, DVD, stereo och ett fullt utrustat kök. Hyran ligger på 1600 Euro i månaden, alltså 400 euro per person och månad. Uthyrningstiden är från 3 januari till 15 april. Alla som är intresserade, maila mig för mer info. Men det är snabba ryck som gäller! Annars ses vi i backen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
En plats kvar i Chamonix Sud!
Tillbaka
Topp