Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
EN plats ledig!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daniel77" data-source="post: 26652" data-attributes="member: 29839"><p>Tjenare!</p><p>Jag heter Daniel Olsson, är 25 år och kommer från sveriges framsida (Göteborg). Jag har tänkt att göra 2-3 månader i Val d, men har ännu inget boende. Kommer åka ner själv då mitt resesällskap skaffat fru och kollar hellre på hus än åker skidor...</p><p>Jag åker skidor och har aldrig åkt så länge förut, därför är jag väldigt väldans intresserad av att dela lgh med er. Har tagit tjänstledigt från mitt jobb och har inget jobb där nere, men kan tänka mig att söka i stort sett allt.</p><p></p><p>För övrigt e jag snäll, rolig, trevlig, skötsam, inte rädd för att ta hand om "hemmet" osv. Kan även tänka mig en after-ski då å då =)</p><p></p><p>Hör av dig ang. priser, hur ni tänkt ta er ner mm mm</p><p></p><p>Så om ni vill dela lgh med en mkt go gubbe - hör av er snarast!</p><p></p><p>tack å hej</p><p></p><p>//Daniel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daniel77, post: 26652, member: 29839"] Tjenare! Jag heter Daniel Olsson, är 25 år och kommer från sveriges framsida (Göteborg). Jag har tänkt att göra 2-3 månader i Val d, men har ännu inget boende. Kommer åka ner själv då mitt resesällskap skaffat fru och kollar hellre på hus än åker skidor... Jag åker skidor och har aldrig åkt så länge förut, därför är jag väldigt väldans intresserad av att dela lgh med er. Har tagit tjänstledigt från mitt jobb och har inget jobb där nere, men kan tänka mig att söka i stort sett allt. För övrigt e jag snäll, rolig, trevlig, skötsam, inte rädd för att ta hand om "hemmet" osv. Kan även tänka mig en after-ski då å då =) Hör av dig ang. priser, hur ni tänkt ta er ner mm mm Så om ni vill dela lgh med en mkt go gubbe - hör av er snarast! tack å hej //Daniel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
EN plats ledig!
Tillbaka
Topp