Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
En prylbögs bekännelse!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HitMe" data-source="post: 272821" data-attributes="member: 13245"><p>Kul liten mini-rappport. Att skidorna blir längre är intressant. 207 är ju rätt respektingivande och tangerar längden på de längsta skidorna jag ägt. </p><p></p><p></p><p>Däremot undrar man ju om inte det hela gått för långt när en skidas swallowtail svällt ut till hela 192cm. Hur lång skall du inte själva skidan vara?</p><p></p><p>Skämt åsido, Hassa, och apropå 2008, har du kört nå't mer på Völkl Katana?</p><p></p><p>Och en annan fråga, mina analyser av suddiga blider på Marker Duke får mig att hoppas att den skulle kunna vara "borttagbar", dvs det skulle gå att skaffa lösa skenor till flera par skidor och sadan bara flytta över bindningen. Vad tror du om detta? Rätt eller fel?</p><p></p><p>HitMe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HitMe, post: 272821, member: 13245"] Kul liten mini-rappport. Att skidorna blir längre är intressant. 207 är ju rätt respektingivande och tangerar längden på de längsta skidorna jag ägt. Däremot undrar man ju om inte det hela gått för långt när en skidas swallowtail svällt ut till hela 192cm. Hur lång skall du inte själva skidan vara? Skämt åsido, Hassa, och apropå 2008, har du kört nå't mer på Völkl Katana? Och en annan fråga, mina analyser av suddiga blider på Marker Duke får mig att hoppas att den skulle kunna vara "borttagbar", dvs det skulle gå att skaffa lösa skenor till flera par skidor och sadan bara flytta över bindningen. Vad tror du om detta? Rätt eller fel? HitMe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
En prylbögs bekännelse!
Tillbaka
Topp