Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
En reflektion...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 136365" data-attributes="member: 46762"><p>Jag håller med dig om att det fokuserar alldeles för mycket på färgen på jackan och antalet cm som visas av kallingarna. Det skall fokuserar på kvalitén på Gore-Texen och hur snabbt man kan åka nedför lössnösluttningen!</p><p></p><p>Men tyvärr tror jag du har missförstått hela inlägget, så som jag har förstått det så syftar det till att Jon åker med mycket mer flyt och inre harmoni, ja jag vet att det är flummigt, än de andra åkarna som snurrar allt de har och viftar med armarna. Med stil menas alltså inte mode och klädSTIL utan åkstil och kontroll...</p><p></p><p>Mina två tjugolappar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 136365, member: 46762"] Jag håller med dig om att det fokuserar alldeles för mycket på färgen på jackan och antalet cm som visas av kallingarna. Det skall fokuserar på kvalitén på Gore-Texen och hur snabbt man kan åka nedför lössnösluttningen! Men tyvärr tror jag du har missförstått hela inlägget, så som jag har förstått det så syftar det till att Jon åker med mycket mer flyt och inre harmoni, ja jag vet att det är flummigt, än de andra åkarna som snurrar allt de har och viftar med armarna. Med stil menas alltså inte mode och klädSTIL utan åkstil och kontroll... Mina två tjugolappar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
En reflektion...
Tillbaka
Topp