Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
En riktigt bra allroundskida för en hyfsad åkare.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 612735" data-attributes="member: 1008"><p>Några av de dummaste kommentarerna någonsin i den här tråden...</p><p></p><p></p><p>Ja en mjuk, smal parkskida är jättebra för en lång tungviktare som ska bege sig utanför parken för att köra offpist och pist... eller inte alls.</p><p></p><p>Samma som ovan.</p><p></p><p>Jag hoppas verkligen att det där var ironi!? Annars var det så urbota dumt att man blir mörkrädd. Du vet att Dynastar gör andra skidor också va? Och guess what, det står "Made in Chamonix" på dom också.</p><p></p><p>Som allroundskida från Dynastar hade jag helt klart valt Pro Ridern. Men lyssna på Mountain Man, K2's nya backsideserie är ett fint lyft för deras modellprogram. Hårdare än factoryserien och tiprocker på hela högen. Dock hade jag valt en längd längre än 181 om jag var i din storlek.</p><p></p><p>Personligen gillade jag Black Diamonds skidor som fan när jag testade dom under luciahelgen. Zealot(stenhård), Verdict (som pro rider ungefär) och Megawatt var de jag testade. Megawatten var förmodligen den roligaste skidan jag åkt på. Verdict var en jävligt fin allroundskida med helt ok sväng. Zealot var som en lite svängigare, hårdare Dynastar XXL med tiprocker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 612735, member: 1008"] Några av de dummaste kommentarerna någonsin i den här tråden... Ja en mjuk, smal parkskida är jättebra för en lång tungviktare som ska bege sig utanför parken för att köra offpist och pist... eller inte alls. Samma som ovan. Jag hoppas verkligen att det där var ironi!? Annars var det så urbota dumt att man blir mörkrädd. Du vet att Dynastar gör andra skidor också va? Och guess what, det står "Made in Chamonix" på dom också. Som allroundskida från Dynastar hade jag helt klart valt Pro Ridern. Men lyssna på Mountain Man, K2's nya backsideserie är ett fint lyft för deras modellprogram. Hårdare än factoryserien och tiprocker på hela högen. Dock hade jag valt en längd längre än 181 om jag var i din storlek. Personligen gillade jag Black Diamonds skidor som fan när jag testade dom under luciahelgen. Zealot(stenhård), Verdict (som pro rider ungefär) och Megawatt var de jag testade. Megawatten var förmodligen den roligaste skidan jag åkt på. Verdict var en jävligt fin allroundskida med helt ok sväng. Zealot var som en lite svängigare, hårdare Dynastar XXL med tiprocker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
En riktigt bra allroundskida för en hyfsad åkare.
Tillbaka
Topp