Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
"En riktigt bra deal!" – Eller cykeln på köpet!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wille1504" data-source="post: 1077995" data-attributes="member: 156543"><p>[MEDIA=youtube]VRA_8K6tacI[/MEDIA]</p><p></p><p>Här visar en medarbetare på Bca hur man flyttar airbagen och man ser hur den ser ut utan airbag.</p><p></p><p>Anledningen till att jag postade det här erbjudandet var alltså det otroligt konkurrenskraftiga priser för en bra skidryggsäck, om man sedan kan uppgradera den till en abs är ju det bara en fördel.</p><p></p><p>Förövrigt tycker jag det verkar konstigt att den enda som skiljer den här från de dyra versionerna är själva ballongen. 4000 för ballongen är i mitt tycke lite i överkant.</p><p></p><p>Kanske går det att maila Bca för en offert för bara airbagen. De borde ju sälja den separat eftersom den kan gå sönder om man lavinsurfar och stöter på något vasst</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wille1504, post: 1077995, member: 156543"] [MEDIA=youtube]VRA_8K6tacI[/MEDIA] Här visar en medarbetare på Bca hur man flyttar airbagen och man ser hur den ser ut utan airbag. Anledningen till att jag postade det här erbjudandet var alltså det otroligt konkurrenskraftiga priser för en bra skidryggsäck, om man sedan kan uppgradera den till en abs är ju det bara en fördel. Förövrigt tycker jag det verkar konstigt att den enda som skiljer den här från de dyra versionerna är själva ballongen. 4000 för ballongen är i mitt tycke lite i överkant. Kanske går det att maila Bca för en offert för bara airbagen. De borde ju sälja den separat eftersom den kan gå sönder om man lavinsurfar och stöter på något vasst [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
"En riktigt bra deal!" – Eller cykeln på köpet!
Tillbaka
Topp