Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
"En riktigt bra deal!" – Eller cykeln på köpet!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1313572" data-attributes="member: 144594"><p>Visst men jag tycker ändå att begärt pris 1500 kr var humant. Det verkar som att säljaren också tänker i dina banor. Och nån köpare, för nu är de sålda.</p><p>Till skillnad från en del som betalar överpris för nya märkesprylar och sedan har orimliga förhoppningar när de ska säljas vidare i slitet skick och topsheets grafik är litet mossig.</p><p>Däremot har jag hört att kolfiberskidor ofta slits hårdare (?) men dessa såg ju ganska ok ut. Plus att orange ju är hett igen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1313572, member: 144594"] Visst men jag tycker ändå att begärt pris 1500 kr var humant. Det verkar som att säljaren också tänker i dina banor. Och nån köpare, för nu är de sålda. Till skillnad från en del som betalar överpris för nya märkesprylar och sedan har orimliga förhoppningar när de ska säljas vidare i slitet skick och topsheets grafik är litet mossig. Däremot har jag hört att kolfiberskidor ofta slits hårdare (?) men dessa såg ju ganska ok ut. Plus att orange ju är hett igen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
"En riktigt bra deal!" – Eller cykeln på köpet!
Tillbaka
Topp