Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
En sån där "Vilken skida ska jag välja-tråd" (100-110 mm)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonsdrn" data-source="post: 1075817" data-attributes="member: 33919"><p>Jag har kört icelantic nomad ett par säsonger nu och är galet nöjd med den. Själv kör jag lite park och mycket offpist-klippor-BCkickar den klarar rejäla flygturer och känns stabil både i luften och i pisten. Sjukt kul skida att leka med på hela berget. Uppkört eller puder spelar ingen roll!</p><p>Även då jag kör på icelantic's svenska team kan jag helt ärligt säga att det är deb roligaste och mest allround skidan jag har åkt på</p><p>Helt fantastisk skida!</p><p></p><p>Hoppas du hittar något bra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonsdrn, post: 1075817, member: 33919"] Jag har kört icelantic nomad ett par säsonger nu och är galet nöjd med den. Själv kör jag lite park och mycket offpist-klippor-BCkickar den klarar rejäla flygturer och känns stabil både i luften och i pisten. Sjukt kul skida att leka med på hela berget. Uppkört eller puder spelar ingen roll! Även då jag kör på icelantic's svenska team kan jag helt ärligt säga att det är deb roligaste och mest allround skidan jag har åkt på Helt fantastisk skida! Hoppas du hittar något bra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
En sån där "Vilken skida ska jag välja-tråd" (100-110 mm)
Tillbaka
Topp