Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
En säng/några m^2 golv över någonstans!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eds" data-source="post: 404001" data-attributes="member: 81046"><p>TJENA!</p><p></p><p>Jag är en mysglad 20-årig skidåkare som pga akut omotivation tagit paus från juridikstudierna. Tänkte att det kunde vara kul att lattja skidor en säsong istället. Lite väl sent påtänkt kanske, därav denna kontaktannons. </p><p>Jag är en lång och ståtlig karl som gillar skogspromenader, föredrar dock strandpromenader mer, mysiga hemmakvällar, kramas, och en occasional kopp te framför brasan, bowling, och Trusse min plufsiga cairnterrier.</p><p></p><p>Skämt åsido, är redigt sugen på att komma bort från Sverige och min nyblivna galet ostrukturerade vardag. </p><p>Har aldrig säsongat förut, men tillbringat ett par veckor i alperna, och några månader i nordiska fjällvärlden allt som allt.</p><p>Kan väl sägas vara något av en "social kamelont"(lite fag-CV varning på den) Bra på att tjöta helt enkelt. Allergisk mot damm (inte överdrivet) städar gärna.. </p><p>Dricka öl är också kul, för att inte säga genepi, vilket inte hindrar att jag tar första liften. </p><p></p><p>Pengar är inget problem. (kanske efter white room igår, har inte kollat kontoutdraget) </p><p>jättekul...</p><p></p><p>Puss&Kram Eduard 0704718009</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eds, post: 404001, member: 81046"] TJENA! Jag är en mysglad 20-årig skidåkare som pga akut omotivation tagit paus från juridikstudierna. Tänkte att det kunde vara kul att lattja skidor en säsong istället. Lite väl sent påtänkt kanske, därav denna kontaktannons. Jag är en lång och ståtlig karl som gillar skogspromenader, föredrar dock strandpromenader mer, mysiga hemmakvällar, kramas, och en occasional kopp te framför brasan, bowling, och Trusse min plufsiga cairnterrier. Skämt åsido, är redigt sugen på att komma bort från Sverige och min nyblivna galet ostrukturerade vardag. Har aldrig säsongat förut, men tillbringat ett par veckor i alperna, och några månader i nordiska fjällvärlden allt som allt. Kan väl sägas vara något av en "social kamelont"(lite fag-CV varning på den) Bra på att tjöta helt enkelt. Allergisk mot damm (inte överdrivet) städar gärna.. Dricka öl är också kul, för att inte säga genepi, vilket inte hindrar att jag tar första liften. Pengar är inget problem. (kanske efter white room igår, har inte kollat kontoutdraget) jättekul... Puss&Kram Eduard 0704718009 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
En säng/några m^2 golv över någonstans!?
Tillbaka
Topp