Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
En säng/några m^2 golv över någonstans!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carolinso" data-source="post: 404334" data-attributes="member: 66338"><p>hej!</p><p>tre tjejer här som har en säng över i Tignes, samma liftsystem som Val d'Isere. gjorde en säsong där förra året och kan bara säg att allt va sjukt bra (förutom maten som vi lagade själva kanske)</p><p>vi fick klartecken på vår lya för 2 dagar sen och är på väg ner redan imorgon (lör).</p><p>svara snabbt annars kan du vänta dig ett samtal nattetid från en resglad carro!</p><p></p><p>Kramar/ carro (fanny och hanna hälsar också!)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carolinso, post: 404334, member: 66338"] hej! tre tjejer här som har en säng över i Tignes, samma liftsystem som Val d'Isere. gjorde en säsong där förra året och kan bara säg att allt va sjukt bra (förutom maten som vi lagade själva kanske) vi fick klartecken på vår lya för 2 dagar sen och är på väg ner redan imorgon (lör). svara snabbt annars kan du vänta dig ett samtal nattetid från en resglad carro! Kramar/ carro (fanny och hanna hälsar också!) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
En säng/några m^2 golv över någonstans!?
Tillbaka
Topp