Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
en sängplats i Verbier från Feb. Centralt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Selix" data-source="post: 265012" data-attributes="member: 71415"><p>En sängplats i Verbier finns ledig från feb och säsongen ut.</p><p>Priset ligger på 4500 kr i månaden (800 F), orginalpriset är </p><p>950 men till vis del betalat innan, så det är extrapris, slå till nu!</p><p>Lägenheten ligger i Hotel Alba vilket ligger 4 min promenad från </p><p>Place Central vilket är centrum i byn.</p><p></p><p>Annars kan jag varmt rekomendera Verbier även om det är så </p><p>att det är min sängplats som blir ledig, p.g.a. plötslig arbetslöshet. </p><p>Just nu har vi nästan bäst snö i alperna vilket är bra men tyvär lider</p><p>ju större delen av europa av värmebölja. Snö utlovas dock till veckan. </p><p></p><p>I lägenheten bor jag och två kompisar just nu och det är två trevliga </p><p>killar. </p><p></p><p>Hör av er vid intresse. </p><p></p><p>Mob. 0041793180224</p><p>e-mail. Gustav.skarin@telia.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Selix, post: 265012, member: 71415"] En sängplats i Verbier finns ledig från feb och säsongen ut. Priset ligger på 4500 kr i månaden (800 F), orginalpriset är 950 men till vis del betalat innan, så det är extrapris, slå till nu! Lägenheten ligger i Hotel Alba vilket ligger 4 min promenad från Place Central vilket är centrum i byn. Annars kan jag varmt rekomendera Verbier även om det är så att det är min sängplats som blir ledig, p.g.a. plötslig arbetslöshet. Just nu har vi nästan bäst snö i alperna vilket är bra men tyvär lider ju större delen av europa av värmebölja. Snö utlovas dock till veckan. I lägenheten bor jag och två kompisar just nu och det är två trevliga killar. Hör av er vid intresse. Mob. 0041793180224 e-mail. Gustav.skarin@telia.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
en sängplats i Verbier från Feb. Centralt
Tillbaka
Topp