Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
En snowboard som funkar på is?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Addow" data-source="post: 946486" data-attributes="member: 61978"><p>Tjo efter haft spenderat en vecka nu i sälen så har jag verkligen börjat hata Snowboard, pga vädret så vart Pisterna is gator och om hoppen is innebär vågade inte testa något nytt, så var mest pist denna vecka. </p><p></p><p>I alla fall min bror och far åker skidor och dem piskar ner för berget utan problem över isen själv tappar man skäret och ramlar tills slut så börja jag inte pressa så mycket i skären och fick stor ploga efter ca 30 meter pga för högfart inte precis som jag vill ramla skit snabbt på isigt underlag som känns som att ramla på ett rivjärn.</p><p></p><p>Kör själv på en Burton Custom. Finns det någon bräda där ute som har lika bra grep i svängarna som ett par skidor? eller är det bra en dröm? frostbite räcker inte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Addow, post: 946486, member: 61978"] Tjo efter haft spenderat en vecka nu i sälen så har jag verkligen börjat hata Snowboard, pga vädret så vart Pisterna is gator och om hoppen is innebär vågade inte testa något nytt, så var mest pist denna vecka. I alla fall min bror och far åker skidor och dem piskar ner för berget utan problem över isen själv tappar man skäret och ramlar tills slut så börja jag inte pressa så mycket i skären och fick stor ploga efter ca 30 meter pga för högfart inte precis som jag vill ramla skit snabbt på isigt underlag som känns som att ramla på ett rivjärn. Kör själv på en Burton Custom. Finns det någon bräda där ute som har lika bra grep i svängarna som ett par skidor? eller är det bra en dröm? frostbite räcker inte. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
En snowboard som funkar på is?
Tillbaka
Topp